Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s124784 xcla^"
  1. KÁRÁSZ, Pavol. Hypermarkety - proces nevyhnutný. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 32-33.
    článok

    článok

  2. ČECHVALA, Radovan. Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 22-23.
    článok

    článok

  3. AUGUSTÍN, Martin. Carrefour chce byť slovenský. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 16-18.
    článok

    článok

  4. HATÁROVÁ, Dagmar. Etický kódex obchodu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. október 2000, s. 54.
    článok

    článok

  5. HATÁROVÁ, Dagmar. Podpora slovenských výrobkov. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. december 2000, s. 54.
    článok

    článok

  6. Poľský obchod je už v ďalšej vývojovej etape. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. október 2000, s. 22-23.
    článok

    článok

  7. Globalizačné trendy sú neúprosné. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. október 2000, s. 39-40.
    článok

    článok

  8. BURGER, Ivan. Hardvér a softvér v obchode. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. november 2000, s. 12-13.
    článok

    článok

  9. KRÁSNÝ, Tomáš. Slovenský obchod vstupuje do novej vývojovej etapy. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 7-8, s. 20-21.
    článok

    článok

  10. OBROVÁ, Michaela - ČERVENKA, Kamil. Maloobchodný audit - čo sa nakupuje? In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. december 2000, s. 48.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.