Výsledky vyhľadávania
- KÁRÁSZ, Pavol. Hypermarkety - proces nevyhnutný. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 32-33.
- ČECHVALA, Radovan. Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 22-23.
- AUGUSTÍN, Martin. Carrefour chce byť slovenský. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, september 2000, č. 9, s. 16-18.
- HATÁROVÁ, Dagmar. Etický kódex obchodu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. október 2000, s. 54.
- HATÁROVÁ, Dagmar. Podpora slovenských výrobkov. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. december 2000, s. 54.
- Poľský obchod je už v ďalšej vývojovej etape. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. október 2000, s. 22-23.
- Globalizačné trendy sú neúprosné. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. október 2000, s. 39-40.
- BURGER, Ivan. Hardvér a softvér v obchode. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. november 2000, s. 12-13.
- KRÁSNÝ, Tomáš. Slovenský obchod vstupuje do novej vývojovej etapy. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 7-8, s. 20-21.
- OBROVÁ, Michaela - ČERVENKA, Kamil. Maloobchodný audit - čo sa nakupuje? In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, roč. 5, č. december 2000, s. 48.