Výsledky vyhľadávania
- SLUGEŇ, Dušan - SUHAJ, Milan. Pohár vína alebo niečo ostré? In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 10, s. 16-18.
- VOJTKOVÁ, Viera. Značka vyjadruje očakávania zákazníka. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 12, s. 32.
- MARTINOVÁ, Zuzana. Stratégia a reklamné predmety : prehlbujú vzťah s klientom i zákazníkom. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 9, s. 16.
- FIDRMUC, Jaroslav. Lokálny kapitálový trh v malej ekonomike? In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 9, s. 32-33.
- FIDRMUC, Jaroslav. Obchodné reťazce: silné a slabé ohnivká. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 11, s. 5-6.
- SLADOVNÍK, Albín. S P.O.Boxom sa ťažko komunikuje. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 9, s. 34-35.
- ČAPKOVÁ, Anna. Balí, chráni... a najmä predáva : moderná spoločnosť sa vracia k obalom z prírodných materiálov. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 10, s. 22-23.
- JURITSCH, Jörg. Zdravý rozum a dobrý cit. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 10, s. 32-33.
- KOSTOLANSKÝ, Rudolf. Ako dohnať zameškané. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 11, s. 28-29.
- DUBRAVICKÝ, Jozef - HERIBAN, Ľuboš. Bezpečné potraviny v každej kuchyni : prístup podľa systému HACCP - tip nielen pre výrobcu. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2000, 2000, roč. 4, č. 11, s. 36-37.