Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 69  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s125043 xcla^"
  1. RIMARČÍK, Marián. Využitie štatistiky v marketingovom výskume. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 7-10.
    článok

    článok

  2. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 23-25.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 3-4, s. 1.
    článok

    článok

  4. SEDLÁK, Mikuláš. Nové trendy v japonskom personálnom manažmente. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 7-8.
    článok

    článok

  5. VESELOVSKÁ, Stanislava. Formy zaistných zmlúv. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 41-43.
    článok

    článok

  6. ČIHOVSKÝ, Martin. Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 43-46.
    článok

    článok

  7. NEUMANNOVÁ, Anna. Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 47-50.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 1.
    článok

    článok

  9. BUCHOVÁ, Jarmila - BUCH, Roman. Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 36-40.
    článok

    článok

  10. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 34-36.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.