Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Edícia = "Harvard business review"
  1. SHAPIRO, Mary. HBR guide to leading teams. Boston : Harvard Business Review Press, 2015. xv, 165 s. Harvard Business Review Guides. ISBN 978-1-63369-041-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. Harvard business review on rebuilding your business model. Boston : Harvard Business Review Press, 2011. 278 s. Harvard business review. ISBN 978-1-4221-6262-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  3. Essential reads for global leaders. special ed. Boston : Harvard Business School Publishing, 2010. 151 s. Harvard Business Review. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Harvard business review on business model innovation. Boston : Harvard Business Press, 2010. 207 s. A Harvard business review paperback. ISBN 978-1-4221-3342-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Harvard business review on green business strategy. Boston : Harvard Business School Publishing, 2007. 213 s. The Harvard business review paperback series. ISBN 978-1-4221-2108-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. Harvard business review on leadership at the top. Boston : Harvard Business School Press, 2003. 161 s. The Harvard business review paperback series. ISBN 1-59139-275-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. DRUCKER, Peter F. Peter Drucker on the profession of management. Boston : Harvard Business School Press, 2003. 201 s. A Harvard business review book. ISBN 1-59139-322-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Seeing differently : insights on innovation. 6. ed. Boston : Harvard Business Review Book, 1997. 245 s. Harvard business review book series. ISBN 0-87584-755-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. The Evolving Global Economy : Making Sense of the New World Order. 1. ed. Boston : Harvard Business Review Book, 1995. 300 s. The Harvard Business Review Book Series. ISBN 0-87584-640-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. Levitt on Marketing. 1. ed. Boston : Harvard Business Review, 1991. 110 s. Harvard Business Review Paperback Books. ISBN 0-87584-284-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.