Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Edícia = "Management for Professionals"
  1. VOIGT, Kai-Ingo - BULIGA, Oana - MICHL, Kathrin. Business model pioneers : how innovators successfully implement new business models. [S.l.] : Springer, 2017. 215 s. Management for Professionals. ISBN 978-3-319-38844-1. ISSN 2192-8096. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. AULA, Pekka - HEINONEN, Jouni. The reputable firm : how digitalization of communication is revolutionizing reputation management. Cham : Springer, 2016. xii, 214 s. Management for Professionals. ISBN 978-3-319-22007-9. ISSN 2192-8096. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. RANDAU, Henk R. - MEDINSKAYA, Olga. China business 2.0 : analyze the economy, understand the society, and manage effectively. Cham : Springer, 2015. xxii, 237 s. Management for Professionals. ISBN 978-3-319-07676-8. ISSN 2192-8096. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HOUGAZ, Laura. Entrepreneurs in Family Business Dynasties : Stories of Italian-Australian Family Business Over 100 Years. Cham : Springer, 2015. 253 s. Management for Professionals. ISBN 978-3-319-35603-7. ISSN 2192-8096. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. Reputation management. Sabrina Helm, Kerstin Liehr-Gobbers, Christopher Storck editors. Berlin : Springer, 2011. vii, 297 s. Management for Professionals. ISBN 978-3-642-19265-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.