Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Edícia = "Marketing bez tajemnic"
  1. RIES, Al - TROUT, Jack. 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na wlasne ryzyko! [preklad: Andrzej Ehrlich]. Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. 172 s. marketing bez tajemnic. ISBN 83-208-1204-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. PLUTA-OLEARNIK, Miroslawa. Marketing uslug bankowych. Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. 207 s. Marketing bez tajemnic. ISBN 83-208-1229-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. KEDZIOR, Zofia - KARCZ, Kornelia. Badania marketingowe w praktyce. Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. 149 s. Marketing bez tajemnic. ISBN 83-208-1197-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.