Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Edícia = "Zarubežnyj učebnik"
  1. MANKIW, N. Gregory. Principy makroekonomiki. 4e izd. Sankt-Peterburg : Piter Press, 2009. 543 s. Klassičeskij zarubežnyj učebnik. ISBN 978-5-91180-167-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. BOONE, Louis E. - KURTZ, David L. Sovremennyj marketing. 11. izd. pererab. i dop. Moskva : Juniti-Dana, 2005. 993 s. Zarubežnyj učebnik. ISBN 5-238-00888-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. BAUMOL, William J. - BLINDER, Alan S. Ekonomiks. Redaktor perevoda: A.G. Grjaznova. 9. izd. Moskva : Juniti-Dana, 2004. 893 s. Zarubežnyj učebnik. ISBN 5-238-00703-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.