Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 28  
Vaša otázka: Vydavateľ = "AMACOM"
  1. SCHROEDER, Bernhard. Fail fast or win big : the start-up plan for starting now. New York : AMACOM, 2015. 198 s. ISBN 978-0-8144-3478-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. LIVERMORE, David. Leading with cultural intelligence : the real secret to success. Foreword by Soon Ang, and Linn Van Dyne. 2nd ed. New York : AMACOM, 2015. 256 s. ISBN 978-0-8144-4917-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. GUSTAVSON, Paul - LIFF, Stewart. A team of leaders : empowering every member to take ownership, demonstrate initiative, and deliver results. New York : AMACOM, 2014. 226 s. ISBN 978-0-8144-3407-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. PAGE, Susan. The power of business process improvement : 10 simple steps to increase effectiveness, efficiency, and adaptability. New York : AMACOM, 2010. 338 s. ISBN 978-0-8144-1478-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. FITZ-ENZ, Jac. The New HR Analytics : Predicting the Economic Value of Your Company's Human Capital Investments. New York : AMACOM, 2010. 342 s. ISBN 978-0-8144-3884-8. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  6. International logistics. 2nd ed. New York : AMACOM, 2002. ix, 442 s. ISBN 0-8144-0666-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  7. COHAN, Peter S. E-profit : high payoff strategies for capturing e-commerce edge. New York : AMACOM, 2000. 285 s. ISBN 0-8144-0544-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ROLNICKI, Kenneth. Managing channels of distribution : the marketing executive's complete guide. New York : AMACON, 1998. 266 s. ISBN 0-8144-0335-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. FITZ-ENZ, Jac. The 8 practices of exceptional companies : how great organizations make the most of their human assets. New York : AMACOM, 1997. 246 s. ISBN 0-8144-0348-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. ZUCKERMAN, Amy. International standards desk reference : your passport to world markets, ISO 9000,CE Mark, QS-9000, SSM, ISO 14000, Q 9000 American, European, and global standards systems. New York : AMACOM, 1997. 324 s. ISBN 0-8144-0316-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.