Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 70  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Addison Wesley Publ Co"
  1. COOTER, Robert - ULEN, Thomas. Law and Economics. 3rd Edition. Reading : Addison Wesley Longman, 2000. 545 s. The Addison-Wesley Series in Economics. ISBN 0-321-06482-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. BIERMAN, H. Scott - FERNANDEZ, Luis. Game Theory with Economic Applications. 2nd Edition. Harlow : Addison-Wesley, 1998. 452 s. ISBN 0-201-84758-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. GROS, Daniel - THYGESEN, Niels. European monetary integration. 2. ed. Harlow : Addison Wesley Longman, 1998. [567] s. ISBN 0-582-32014-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. SKELDON, Ronald. Migration and development: a global perspective. Harlow : Longman, 1997. x, 253 s. A Pearson Education print on demand edition. ISBN 0-582-23960-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BARNEY, Jay B. Gaining and Sustaining Competitive Advantage. 1. ed. Reading : Addison-Wesley Publ. Co., 1997. 570 s. ISBN 0-201-51285-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. Enlarging the European Union : relations between the EU and central and eastern Europe. Harlow : Addison Wesley Longman, 1997. [391] s. ISBN 0-582-31848-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  7. MCGOLDRICK, Dominic. International relations law of the European Union. Harlow : Addison Wesley Longman, 1997. [206] s. European law series. ISBN 0-582-28857-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  8. HOECKLIN, Lisa. Managing Cultural Differences : Strategies for Competitive Advantage. Repr. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1996. 158 s. The Economist Intelligence Unit Series. ISBN 0-201-42770-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  9. MACRAE, Chris. The Brand Chartering Handbook : How Brand Organizations Learn Living Scripts. 1. ed. Harlow : Addison-Wesley Publ. Co., 1996. 413 s. The Economist Intelligence Unit. ISBN 0-201-87743-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BUZZELL, Robert D. - QUELCH, John A. - BARTLETT, Christopher A. Global Marketing Management : Cases and Readings. 3. ed. Reading : Addison-Wesley Publ. Co., 1995. 686 s. ISBN 0-201-53972-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.