Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Bratia Sabovci s r o"
  1. Marketing a obchod 2011. Vplyv volatility a interdependencie na svetové hospodárstvo. Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. CD-ROM. ISBN 978-80-89241-41-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. JANČÍKOVÁ, Eva. Využitie platobných prostriedkov na elimináciu vzniku rizikových pohľadávok. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 78-82.
    článok

    článok

  3. SERINA, Pavol. Nové trendy v úspore nákladov - cieľové kalkulácie. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 203-207. VEGA 1/4579/07.
    článok

    článok

  4. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana. K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 245-249.
    článok

    článok

  5. PÁSZTOROVÁ, Jana. Klastrové iniciatívy v kontexte inovačnej výkonnosti. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 183-187.
    článok

    článok

  6. GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana. Nástroje marketingovej komunikácie. Recenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ]. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen, 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 64-67.
    článok

    článok

  7. SRŠŇOVÁ, Jana - FÜZYOVÁ, Ľubica. Medzinárodné stratégie ako jedno z východísk hospodárskej krízy. In Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0, s. 221-225.
    článok

    článok

  8. ČAJKA, Peter - RÝSOVÁ, Lucia. Regionálny rozvoj a regionálna politika v kontexte poznatkovo-orientovanej spoločnosti. Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2008. 239 s. ISBN 978-80-89241-20-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. MRÁZ, Stanislav. Medzinárodné právo verejné. Recenzenti: Michal Gašpar, Jaroslav Chovanec, Anton Kopšo. 1. vyd. Zvolen : Bratia Sabovci, 2007. 564 s. [40 AH]. ISBN 978-80-8083-451-7.
  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu. In Marketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3, s. 201-203.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.