Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Cezhraničný výskumný ústav"
  1. BOBÁKOVÁ, Viktória et al. Ekonómia novej ekonomiky v procese globalizácie. Rzeszow : Cezhraničný výskumný ústav, 2008. 234 s. ISBN 83-8078-0637-01-0.
  2. MIZLA, Martin - PUDŁO, Patrycja. Jakość elementem budującym lojalność klientów w otoczeniu globalnej konkurencji. In Ekonómia digitálnej éry : problematika, východiská, aspekty. - Poprad : Cezhraničný výskumný ústav, Ekonomická fakulta, 2007. ISBN 83-8078-0637-01, s. 119-132 [1,2 AH].
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.