Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 89  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Economica"
  1. KARÁCSONY, Péter et al. Analysis of Workplace Well-being of Slovakian Employees during a Crisis. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2024, vol. 19, no. 3, pp. 402-418. VEGA 1/0718/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF441.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František et al. Analysis of Digital Customer Communities in Terms of Their Interactions during the First Wave of the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2021, vol. 16, no. 2, pp. 134-151 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21, CE1158 ENTERtransfer.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF756.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav et al. Les Possibles utilisations des données spatiales dans le systeme d`information géographique. In Governance in the EU Member States in the Era of Big Data. PGV Network Conference. Governance in the EU Member States in the Era of Big Data : 25th PGV Network Conference, September 12th-13th, 2019, Bucharest. - Bucharest : Editura Economicã, 2019. ISBN 978-973-709-905-1, pp. 461-478. GREG 2011/2015, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0380/17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené19.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. KUBIČKOVÁ, Viera et al. Gazelles in Services: What Are the Specifics of Existence Slovakia? - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2018, vol. 13, no. 2, pp. 929-945 online. VEGA 1/0543/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené8.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. KRIŽAN, František - BILKOVÁ, Kristína - KITA, Pavol. Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres. - Registrovaný: Scopus. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2014, vol. 9, no. 4, pp. 483-500 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF583.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. KARLÍČEK, Miroslav et al. Social Networking Sites in the Czech Republic: An Empirical Study. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2012, vol. 7, no. 1, pp. 15-28.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF163.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. DÉCAUDIN, Jean-Marc - BOUGUERRA, Afifa. La communication marketing intégrée. 4e éd. Paris : Economica, 2011. 431 s. Collection Gestion. ISBN 978-2-7178-5985-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. KITA, Pavol - HASAN, Jamal. The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2010, vol. 5, no. 1, pp. 135-142.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF181.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. BOURBONNAIS, Régis - USUNIER, Jean-Claude. Prévision des ventes : théorie et pratique. 4e éd. Paris : Economica, 2007. 287 s. Gestion. ISBN 978-2-7178-5344-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  10. AURIER, Philippe. Pratique des études de marché : outils du diagnostic marketing. Paris : Economica, 2007. 201 s. Le management en pratique. ISBN 978-2-7178-5331-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.