Výsledky vyhľadávania
- 2025 ,č. 1. Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 0323-262X
- 2025 ,č. 1. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.9 MB verejne dostupné - Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Recenzovaný, Registrovaný: Index Copernicus. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave. 4x ročne. Dostupné na : <https://scb.euba.sk/index.php/pages> ISSN 1339-3081.
- ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB dostupné po prihlásení - PEŠTOVÁ, Viktória. Energy Cooperation Between the EU and Russian Federation Amid Current Geopolitical Changes. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 67-76. VEGA 1/0689/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 699 KB dostupné po prihlásení - ARTIUKHOVA, Nadiia - DLUHOPOLSKYI, Oleksandr. Immersive Marketing for Universities As a Tool to Promote Education Product. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 4-14. 09I03-03-V04-00522/2024/VA, 0124U000545.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.1 MB dostupné po prihlásení - PEKAROVIČOVÁ, Lenka. Social Value in Tourism: Literature Review. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 55-66. VEGA 1/0271/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 914.2 KB dostupné po prihlásení - PIATRA, Lukáš. Vzťahy s médiami a sociálne siete ako súčasť krízovej komunikácie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 77-86. KEGA 029EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 846.5 KB dostupné po prihlásení - UDERIANOVÁ, Lucia. Development of Employment in Cultural Tourism in the V4 Countries. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 97-109.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 737.9 KB dostupné po prihlásení - FREŠO, Slavomír. The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 29-38. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 499.3 KB dostupné po prihlásení