Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Vydavateľ = "MAGNA"
  1. JEDLIČKA, Milan. Marketingový strategický manažment. Trnava : Magna, 2003. 365 s. ISBN 80-85722-10-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. JEDLIČKA, Milan. Propagačná komunikácia podniku. Trnava : MAGNA, 2000. 343 s. ISBN 80-85722-09-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. JEDLIČKA, Milan. Marketingová stratégia podniku. Trnava : MAGNA, 1998. 371 s. ISBN 80-85722-06-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. MELOUN, Milan - MILITKÝ, Jiří. Statistické zpracování experimentálních dat : v chemometrii, biometrii, ekonometrii a v dalších oborech přírodních, technických a společenských věd. Praha : EAST PUBLISHING : ars magna, 1998. 839 s. VIP BOOKS. ISBN 80-7219-003-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.