Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 63  
Vaša otázka: Vydavateľ = "PEREXIS"
  1. SKOVAJSOVÁ, Hana. REMA 1000 sa zrodila v Nórsku : franchising v doslovnom preklade znamená "výsadu". In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 10-11.
    článok

    článok

  2. Dal meno najväčšiemu potravinárskemu koncernu : Henri Nestlé (1814-1890). In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 30-31.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 8-9.
    článok

    článok

  4. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 8-9.
    článok

    článok

  5. Tvorivé umenie predaja : odporúčania maloobchodníkom ako sa vyhnúť ťažkostiam. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 24-25.
    článok

    článok

  6. 1999 ,č. 1-8. Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Bratislava : PEREXIS, 1999. 1 zv. mesačník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  7. Certifikácia a jej význam pre ochranu zdravia konzumenta : najmenej vyhovovalo mäso a mäsové výrobky. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 23.
    článok

    článok

  8. ZAJACOVÁ, Eva. Nemali by byť luxusom : najviac syrov skonzumujú Francúzi a Nemci. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 12-13.
    článok

    článok

  9. Najväčší obchodný dom sveta sa volá www : internet umožňuje predaj a nákup v "papučiach". In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 28-29.
    článok

    článok

  10. ZAJACOVÁ, Eva. Zlato v šálke : čaj získava stále výhodnejšiu pozíciu medzi nápojmi. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1998, Január 1998, roč. 5, č. 1, s. 8-9.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.