Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Vydavateľ = "STRATEG"
  1. KASSAY, Štefan. Podnik svetovej triedy. Nové Zámky : STRATEG, 2001. 372 s. ISBN 80-88988-06-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV : uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s. Nové Zámky : STRATEG, 2000. 509 s. ISBN 80-88988-05-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 11, prezenčne 1]
  3. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : manažment strategického marketingu. 3. časť. Nové Zámky : STRATEG, 1999. 310 s. ISBN 80-88988-00-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. KASSAY, Štefan. Organizačný rozvoj korporácií : [korporačné a holdingové štruktúry]. Nové Zámky ; Žilina : STRATEG : Žilinská univerzita, Strojnícke fakulta - KPI, 1999. 164 s. ISBN 80-967919-5-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : podnikateľská a marketingová stratégia. 2. časť. Nové Zámky : STRATEG, 1999. 350 s. ISBN 80-967919-8-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. KASSAY, Štefan - SOUČEK, Zdeněk. Efektívna stratégia podniku : tvorba-kontexty-realizácia. [S.l.] : STRATEG, 1998. 140 s. Knižnica manažéra. ISBN 80-967919-0-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  7. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : tendencie korporačného rozvoja. I. 2. rozšír. vyd. [S.l.] : STRATEG, 1998. 454 s. ISBN 80-967919-2-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.