Výsledky vyhľadávania
- 2007 ,č. 3-4. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- 2007 ,č. 1-2. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 1.
- KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 1.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana - KOPANIČOVÁ, Janka. Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 2-4, 7.
- KITA, Jaroslav. Výkonnosť v oblasti nákupu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 5-6.
- KOPEC, Pavol. Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 24-25, 28.
- KITA, Pavol. Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 14-17.
- ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Internetové stránky samosprávy - cenný zdroj informácií pre marketingové spravodajstvo. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 18-20.
- CHEBEŇ, Juraj. Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 26-28.