Výsledky vyhľadávania

  1. 2007 ,č. 3-4. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. 2007 ,č. 1-2. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    nerozpoznaný

    nerozpoznaný

  3. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. 4x ročne. ISSN 1336-1864
    časopis

    časopis

  4. KITA, Jaroslav. Výkonnosť v oblasti nákupu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 5-6.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol. Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 14-17.
    článok

    článok

  6. BALHAR, Vítězslav. Globálne marketingové stratégie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 32-33.
    článok

    článok

  7. MARIAŠ, Miroslav. Nákup ako časť marketingových činností. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 8-10.
    článok

    článok

  8. HASPROVÁ, Mária. [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 39. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7.
    článok

    článok

  9. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana - KOPANIČOVÁ, Janka. Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 2-4, 7.
    článok

    článok

  10. KOPEC, Pavol. Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 24-25, 28.
    článok

    článok