Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 63  
Vaša otázka: Vydavateľ = "The Dryden Press"
  1. CARRELL, Michael R. - ELBERT, Norbert F. - HATFIELD, Robert D. Human resource management : strategies for managing a diverse and global workforce. 6th ed. Fort Worth : The Dryden Press, 2000. 488 s. The Dryden Press series in management. ISBN 0-03-026161-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. GARDNER, H. Stephen. Comparative economic systems. 2nd ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1997. xxi, 761 s. ISBN 0-03-032822-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. 1996 ,no. 6-8. Journal of marketing management : journal of the Academy of marketing. London : Dryden Press, 1996. 2 zv. obmesačník. ISSN 0267-257X [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  4. 1996 ,no. 1-5. Journal of marketing management : journal of the Academy of marketing. London : Dryden Press, 1996. 2 zv. obmesačník. ISSN 0267-257X [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  5. COOLEY, Philip L. Advances in Business Financial Management : A Collection of Readings. 2. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1996. 669 s. The Dryden Press Series in Finance. ISBN 0-03-015717-X. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. BOONE, Louis E. - KURTZ, David L. Contemporary Business. 8. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1996. 636 s. ISBN 0-03-010274-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. PORTER, Gary A. - NORTON, Curtis L. Financial Accounting : The Impact on Decision Makers. 1. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1995. 879 s. ISBN 0-15-500192-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. JOHNSON, Ramon E. Issues and Readings in Managerial Finance. 4. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1995. 649 s. ISBN 0-03-094888-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. NICHOLSON, Walter. Microeconomic Theory : Basic Principles and Extensions. 6. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1995. 901 s. ISBN 0-03-007554-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 5, prezenčne 0]
  10. CHURCHILL, Gilbert A. Marketing Research : Methodological Foundations. 6. ed. Fort Worth : The Dryden Press, 1995. 1117 s. ISBN 0-03-098366-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.