Výsledky vyhľadávania
- Inšpirácia z Francúzska. In Impulz : revue pre modernú katolícku kultúru. - [s. l. : Vydavateľstvo Michala Vaška], 2013. ISSN 1336-6955, 2013, roč. 9, č. 2, s. 86-93.
- BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa. Verejná verzus hospodárska diplomacia a rozvojová spolupráca. In Kde končí náš svet? : zborník. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2010. ISBN 978-80-7165-783-5, s. 43-52.
- BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - GYÁRFÁŠOVÁ, Oľga - VETRÁK, Milan. 17 sme už mali. Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2009. 46 s. ISBN 978-80-7165-730-9.
- JAKUBEC, Vladimír - SOLÍK, Ján. Balanced scorecard - manažérsky nástroj v riadení MSP. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 56-61.
- KRIŽAN, Martin - KRAJČOVIČ, Ján. Inovácie - nevyhnutný predpoklad konkurencieschopnosti podniku. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 99-104.
- HUDÁKOVÁ, Mária - ĎURIŠ, Tomáš. Európske formy podnikania. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 62-66.
- LITTVOVÁ, Zuzana. Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 105-110.
- NIMRICHTEROVÁ, Jana. Direct marketing - priamy marketing. 10.6. In Základy marketingu. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3, s. 127-133.
- NIMRICHTEROVÁ, Jana. Vzťahy s verejnosťou - public relations. 10.4. In Základy marketingu. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3, s. 116-123.
- NIMRICHTEROVÁ, Jana. Nové trendy v marketingu. 11. In Základy marketingu. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3, s. 134-145.