Výsledky vyhľadávania

  1. CHOCHOLATÁ, Michaela. School Performance and Various Socioeconomic Factors: A GWR Approach for Slovak Data. In MME 2019: Mathematical Methods in Economics. International Conference. MME 2019: Mathematical Methods in Economics : Proceedings of the 37th International Conference, September 11–13, 2019, (České Budějovice, Czech Republic). - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2019. ISBN 978-80-7394-760-6, s. 257-262 online. VEGA 1/0248/17.
    článok

    článok

  2. BIELIKOVÁ, Marcela. Ľudské práva a práva dieťaťa v kontexte názorov žiakov základných a stredných škôl. 1. vydanie. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2019. 59 s. ISBN 978-80-89965-14-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. PÉTIOVÁ, Marianna. Vnímanie extrémizmu a terorizmu z pohľadu žiakov základných a stredných škôl. 1. vydanie. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2019. 71 s. ISBN 978-80-89965-15-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. ONDREJOVÁ, Zuzana. Anglický jazyk v súčasnom geopolitickom kontexte (Pozícia angličtiny v podmienkach Slovenska). In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IV.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IV. : zborník príspevkov zo 4. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4641-6, s. 567-573 online.
    článok

    článok

  5. EMMEROVÁ, Ingrid. Problémové správanie žiakov a reflexia v plánoch prevencie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 7-8, s. 17-21.
    článok

    článok

  6. Štatistická ročenka školstva 2018. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2018: súhrnné tabuľky. 1. vydanie. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2019. S.[29+173+96+93+96+71+337]. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Finančná gramotnosť žiakov základných a stredných škôl v kontexte PISA 2018, PISA 2015 a OECD : záverečná správa k projektu Mladých vedeckých pracovníkov (MVP) č. I-18-110-00 : začiatok projektu: 1.2.2018 ; ukončenie projektu: 31.12.2018. Recenzenti: Šárka Viliamová, Zuzana Hajduová. Košice, 2019. 24 s. I-18-110-00.
  8. BUKOVOVÁ, Sylvia. Vzdelávanie - kľúčový faktor rozvoja a kvality ľudského kapitálu. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 62-72 online. VEGA 1/0569/18.
    článok

    článok

  9. LIEBOWITZ, David et al. OECD Reviews of School Resources: Portugal 2018. Paris : OECD, 2018. 263 s. OECD Reviews of School Resources. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/education/oecd-reviews-of-school-resources-portugal-2018_9789264308411-en> ISBN 978-92-64-30839-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BIELIKOVÁ, Marcela. Ľudské práva a práva dieťaťa v názoroch rodičov žiakov základných a stredných škôl. 1. vydanie. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2018. 45 s. ISBN 978-80-89965-07-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]