Výsledky vyhľadávania
- Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : súhrnné tabuľky. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. 27 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : ostatné výchovno-vzdelávacie zariadenia. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. 88 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- RAFAJ, Oliver - NÉMETHOVÁ, Valéria. Efficiency Analysis of Elementary Schools in Bratislava – A Two Step DEA Approach. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Národohospodářský obzor : časopis věnovaný otázkám národohospodářským a sociálněpolitickým. - Varšava : Sciendo, 2024. ISSN 1804-1663, 2024, vol. 24, no. 1, pp. 1-15. APVV-19-0263.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 441.5 KB verejne dostupné - Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : špeciálne školy : špeciálne triedy : individuálna integrácia. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2023. 70 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : materské školy : základné školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2023. 183 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Separát štatistickej ročenky školstva SR 2022 : súhrnné tabuľky. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2023. 29 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BIELESZ, Adam. Reformná pedagogika 30. rokov 20. storočia na Slovensku. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 4, s. 28-31.
- ISABAYEVA, D.N. et al. Identification and Selection of Digital Content Elements in the Course “Digital Literacy" for a Mobile Application. In Bulletin of the Abai KazNPU : [Scientific Journal]. - Almaty : Abai Kazakh National Pedagogical University. ISSN 2959-5894, 2023, vol. 83, no. 3, pp. 216-226.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení - RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Modern Challenges in Teaching Digital Literacy to Primary School Children in the Context of Inclusive Education. In International Journal of Advances in Electronics and Computer Science. - Khandagiri : Institute of Research and Journals - IRAJ. ISSN 2394-2835, 2023, vol. 10, no. 11, pp. 1-6.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 328.9 KB verejne dostupné - Separát štatistickej ročenky školstva SR 2021 : špeciálne školy : špeciálne triedy : individuálna integrácia. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. 70 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]