Výsledky vyhľadávania
- JAŠŠO, Matej. Vzťah CI a identity značky. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, August 2000, č. 8, s. 15.
- JANKŮ, Jana. Aj neúspešný rok 1999 donútil potravinársky koncern Coca-Cola meniť stratégiu. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684, 26. apríla 2000, roč. 10, č. 17.
- BÓDIS, Anton - PEKNÍK, Radovan. Marketingová Coca-Cola. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Január 1998, č. 1, s. 10-11.
- Nový dizajn značky zábavy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 10.
- Nové rozmery sponzoringu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Júl 1996, č. 7, s. 11.