Výsledky vyhľadávania
- HUBIČKA, Filip. Nový sklad Coca-Coly uleví pražské dopravě. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 10, s. 13-15.
- POLIAK, Ján. Kráľovná medzi nápojmi. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2004. ISSN 1335-4620, 29.11.2004, č. 47-48, s. 46-49.
- PETERKA, Roman. Kola jako ikona Ameriky. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315, 2004, roč. 8, č. 11, s. 12-15.
- ČIKOVSKÝ, Konštantín - ŽIAČIKOVÁ, Barbora. Budovanie značky a efektivita reklamy. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684, 27. júna 2001, roč. 11, č. 26, s. 8A-9A.
- RIVAL, Peter. Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684, 17. januára 2001, roč. 11, č. 3.
- JAŠŠO, Matej. Vzťah CI a identity značky. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, August 2000, č. 8, s. 15.
- BATÍKOVÁ, Nataša. Napite sa farieb života! In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Júl 2000, č. 7, s. 26.
- JANKŮ, Jana. Aj neúspešný rok 1999 donútil potravinársky koncern Coca-Cola meniť stratégiu. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684, 26. apríla 2000, roč. 10, č. 17.
- FUKNOVÁ, Mária. Bonaqua nie je sóda. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, August 1999, č. 8, s. 12.
- HUDEC, Marián. Americký symbol na Slovensku : známa značka Coca-Cola osviežila vzduch pod Tematínom. In Hospodárske noviny : Denník o ekonomike a politike. ISSN 1335-4701, 24. apríla 1998, roč. 6, č. 78, s. 6.