Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Heslá = "ECR"
  1. DRÁBIK, Peter. Distribúcia ako faktor úspešnej realizácie ponuky priemyselných podnikov. In Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9, s. 14-20.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand. Význam kooperácie pri efektívnej realizácii distribučných procesov. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 54-59.
    článok

    článok

  3. GABRIŠ, Miloš - KREMEŇOVÁ, Monika. ECR II.- Účinky ECR na dostupnosť rýchloobrátkových tovarov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 37-49. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  4. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. ECR I. - Metóda ECR a jej význam pre tvorbu štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 27-36. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  5. REHÁK, Róbert. ECR. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 168-172.
    článok

    článok

  6. MARZ, Oliver - SCHALK, Hermann. CRM - zákazník v dozorčí radě. In Logistika. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957, červen 2006, roč. 12, č. 6, s. 24-25.
    článok

    článok

  7. HULALOVÁ, Marta. Trend spolupráce v dodávateľských reťazcoch. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 132-137.
    článok

    článok

  8. DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Vybrané spôsoby na zefektívnenie distribučnej činnosti. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 83-86.
    článok

    článok

  9. DAŇO, Ferdinand. Vybrané nástroje na zvyšovanie účinnosti a efektívnosti distribučných činností. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 22-35.
    článok

    článok

  10. GROS, Ivan - GROSOVÁ, Stanislava. Vliv obchodních řetězců na strukturu a funkci dodavatelských řetězců. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622, 2005, roč. 15, č. 2, s. 8-10.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.