Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 681  
Vaša otázka: Heslá = "ISO"
  1. SLOBODNÍKOVÁ, Miriam. EMAS a biodiverzita. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1339-5963, 2023, roč. 10, č. 5, s. 30-33.
    článok

    článok

  2. KRIŽO, Pavol. Uplatňovanie princípov spoločensky zodpovedného podnikania v podmienkach MSP. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia, manažment a marketing. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2023. ISSN 1337-2955, 2023, roč. 19, č. 1, s. 102-109.
    článok

    článok

  3. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Manažment kvality. Recenzenti: Renáta Benda-Prokeinová, Vladimír Rudy. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 184 s. [13,364 AH]. ISBN 978-80-225-5062-8. [Počet ex. : 22, z toho voľných 17, prezenčne 2]
  4. PAPULOVÁ, Zuzana - PAPULA, Ján - GAŽOVÁ, Andrea. Procesný manažment : analýzy, modelovanie, implementácia. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer, 2022. 188 s. ISBN 978-80-7676-425-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KOUKAL, Pavel. K významu norem ISO jako základu standardizace v praxi soutěžní compliance. In Antitrust : časopis pro právo hospodářské soutěže a související oblasti. - Praha : Sdružení KAIROS, 2022. ISSN 1804-1183, 2022, č. 2, s. 51-53.
    článok

    článok

  6. MEIER, Thomas - PAULIKOVÁ, Alena - MAKYŠOVÁ, Helena. Requirements for Collaborative Systems in Conjunction with ISO 44001:2017. In Fórum manažéra. - Trnava : VIVAEDUCA, 2022. ISSN 1339-9403, 2022, roč. 18, č. 1, s. 31-44.
    článok

    článok

  7. ROMANOVÁ, Anita - ČERNÝ, Matej. Factors Influencing the Use of Conceptual Frameworks in the Field of IT Management. In Journal of Software and Systems Development. - [Montgomery] : IBIMA Publishing. ISSN 2166-0824, 2022, vol. 2022, pp. 1-17. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  8. BURINOVÁ, Hedviga. TQM - Komplexné manažérstsvo kvality v školskom prostredí. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2021. ISSN 1336-9849, 2021, roč. 16, č. 4, s. 23-25.
    článok

    článok

  9. BARTKOVÁ, Lucia. Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2021. 147 s. ISBN 978-80-557-1878-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. KRIŽO, Pavol. Analýza aspektov spoločenskej zodpovednosti a ich vplyv na riadenie podnikov. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2021. ISSN 1337-2955, 2021, roč. 17, č. 2, s. 50-59.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.