Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Heslá = "Prievidza"
  1. KOTHAJ, Pavel. Elektronický obchod v podmienkach Hornonitrianskych baní Prievidza, a.s. In Finančný manažér : štvrťročník Slovenskej asociácie podnikových finančníkov. - Bratislava : Slovenská asociácia podnikových finančníkov, 2003. ISSN 1335-5813, 2003, roč. 4, č. 1-2, s. 13-16.
    článok

    článok

  2. VLKOLINSKÝ, Robert. Banské stavby, a.s., Prievidza. In Burza : dvojmesačník Burzy cenných papierov v Bratislave = Bimonthly magazine of the Bratislava Stock Exchange. - Bratislava : Burza cenných papierov v Bratislave, 2003. ISSN 1335-1435, 2003, č. 4, s. 40-45.
    článok

    článok

  3. HRÚZ, Juraj. Banské stavby sa nehanbia za označenie tunelár. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684, 13. marca 2002, roč. 12, č. 11.
    článok

    článok

  4. ZAČKOVÁ, Katarína. Inteligentná evidencia pracovníka zvyšuje firemnú kultúru. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684, 6. septembra 2000, roč. 10, č. 36, s. 12A.
    článok

    článok

  5. Nestlé a Danone samostatne. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, September 1999, č. 9, s. 8.
    článok

    článok

  6. BEER, Gabriel. Platby za dodávky slovenských strojov ukrajinským uhlím sú vážne ohrozené. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684, 12. mája 1999, roč. 9, č. 19.
    článok

    článok

  7. HRÚZ, Juraj. Po útlme ťažba v Hornonitrianskych baniach mierne vzrastie. In Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 9. septembra 1998, roč. 8, č. 37.
    článok

    článok

  8. MARKOVÁ, Katarína. Jaspol - značka Vašich krokov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 30-31.
    kniha

    kniha

  9. MATYÁŠOVÁ, D. Ako uvariť dobrú polievku? In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1996. ISSN 0862-9567, 13. júna 1996, roč. 4, č. 115, s. 13.
    článok

    článok

  10. ARTZIMOVITCH, V. V centre pozornosti je zákazník. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1996. ISSN 0862-9567, 13. júna 1996, roč. 4, č. 115, s. 12.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.