Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 460  
Vaša otázka: Heslá = "benchmarking"
  1. STEVCEVSKA SRBINOSKA, Dusica et al. Benchmarking as a Measure of Competitiveness in North Macedonia. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 1, s. 4-28.
    článok

    článok

  2. URBANCOVÁ, Hana - VRABCOVÁ, Pavla. Sustainability-Oriented Innovation: Crucial Sources to Achieve Competitiveness. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 1, s. 46-64.
    článok

    článok

  3. LETUNOVSKA, Nataliia et al. Management of Country's Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2023, vol. 14, no. 2, pp. 10-18. 0122U000781, 0122U000778.
    článok

    článok

  4. BOĎA, Martin. Modelovanie neistoty vo váhach v rámci viackriteriálneho hodnotenia. In Forum statisticum Slovacum : recenzovaný vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2022. ISSN 1336-7420, 2022, roč. 18, č. 1, s. 1-29.
    článok

    článok

  5. PARSONS, Shane. Quality Management for Organizational Excellence. New York : Clanrye International, 2022. 193 s. ISBN 978-1-64726-089-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. CIAIAN, Pavel et al. Environmental and Social Preferences and Investments in Crypto-Assets. 1s Edition. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2022. 41 s. ISBN 978-92-76-58776-7. ISSN 1831-9424.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. PAPULOVÁ, Zuzana - PAPULA, Ján - GAŽOVÁ, Andrea. Procesný manažment : analýzy, modelovanie, implementácia. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer, 2022. 188 s. ISBN 978-80-7676-425-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. CÍGEROVÁ, Nadežda. Transferové oceňovanie - jednoducho a prakticky (najdôležitejšie princípy v príkladoch). In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1336-426X, 2021, roč. 18, č. 8, s. 2-27.
    článok

    článok

  10. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-0-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.