Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Heslá = "blogy"
  1. VAZANOVA, Marina. Irony in the Media Discourse of the Russian Informational Vlogs. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII. : zborník príspevkov zo 7. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4987-5. ISSN 2729-8981, pp. 404-413.
    článok

    článok

  2. STRADIOTOVÁ, Eva - ŠTEFANČÍK, Radoslav. Teaching Business English with the Support of Weblogs. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Folia Linguistica et Litteraria : Časopis za nauku o jeziku i književnosti. - Nikšić : Institute for Language and Literature. ISSN 1800-8542, 2021, vol. 12, no. 35, pp. 311-326 online. KEGA 005EU-4/2018.
    článok

    článok

  3. KOSKERIS, Andreas - BOURA, Georgia - GAROFALAKIS, John. Social Web Applications as Means to Enhance Lifelong Learning and Professional Development of Teachers : a Tool to Support Assessment of Their Impact. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 19, pp. 96-119.
    článok

    článok

  4. NÉMETHOVÁ, Ildikó - STRADIOTOVÁ, Eva. Web 2.0 Tools Weblog and Audio Blog in Education. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2020. ISSN 2454-0145, 2020, vol. 12, no. 2, pp. 8-17 online.
    článok

    článok

  5. STRADIOTOVÁ, Eva - ŠTEFANČÍK, Radoslav. Using Weblogs in Teaching. In Linguodidactica. - Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku. ISSN 1731-6332, 2019, n. 23, s. 189-208 online. KEGA 005EU-4/2018.
    článok

    článok

  6. Influencer Relations : Marketing und PR mit digitalen Meinungsführern. Wiesbaden : Springer Gabler, 2018. 313 s. ISBN 978-3-658-21187-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. MUCHA, Martin. Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 54-67 online.
    článok

    článok

  8. ŠIMONIDESOVÁ, Milena - GUNDOVÁ, Petra. Význam blogu v marketingovej komunikácii. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2018. ISSN 1212-415X, 2018, roč. 18, č. 3, s. 77-87.
    článok

    článok

  9. IMROVIČ, Michal - JANKOĽA, Matúš - LUKÁČ, Michal. Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication? In Slovak Journal of Political Sciences. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2018. ISSN 1335-9096, 2018, vol. 18, no. 2, s. 180-194.
    článok

    článok

  10. ŽÁK, Štefan - RUSINKOVÁ, Karin. Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 219-228 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.