Výsledky vyhľadávania

  1. ORESKÝ, Milan. How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 298-307 CD-ROM.
    článok

    článok


  2. LACHOVÁ, Radka. Digitálne trendy hýbu hotelovým svetom. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2018. ISSN 1337-0545, 2018, roč. 12, č. leto, s. 28-32.
    článok

    článok


  3. HARAKAĽOVÁ, Ľubica. Smart Villages – New Concept of Rural Development of the EU. In International Conference on European Integration 2018. International Conference. International Conference on European Integration 2018 : Proceedings of the 4th International Conference on European Integration 2018 : May 17 – 18, 2018 Ostrava, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2018. ISBN 978-80-248-4169-4. ISSN 2571-029X, p. 413-423 online.
    článok

    článok


  4. SEDLÁČEK, Vadim. Artificial intelligence: a game-changer? In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273, 2018, roč. 25, č. 1, s. 18-19.
    článok

    článok


  5. DUGAS, Jaroslav et al. Implementation of Business Intelligence Tools in Companies. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 93-95.
    článok

    článok


  6. KLIMEK, Miroslav. Business intelligence pre nový eshop v podmienkach SR. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 2, s. 115-119.
    článok

    článok


  7. ROHÁROVÁ, Slavomíra. Ekonomická motivácia rozvoja využitia digitálnych technológií v ekonomike. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, špec. vydanie 2017, roč. 7, č. 3, s. 88-92.
    článok

    článok


  8. MARAS, Peter. Vyhodnocovanie IT nákladov a prínosov. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 206-212 CD-ROM.
    článok

    článok


  9. MARAS, Peter - ROMANOVÁ, Anita. Vyhodnocovanie nákladov a prínosov informačných systémov. In New challenges in public finances 2017 : colection of scientific writings on tax policy [elektronický zdroj]. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2017. ISBN 978-80-225-4446-7, s. [1-6] CD-ROM.
    článok

    článok


  10. ZSAPKOVÁ, Eleonóra - PAŠKOVÁ, Hana. Different aspects of teaching business english. In Sociokuľturnyje problemy jazyka i kommunikacii : sbornik naučnych trudov. - Saratov : Povolžskij institut upravlenija im. P. A. Stolypina, 2017. ISSN 1995-0500, s. 135-140.
    článok

    článok