Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Heslá = "ceny monopolné"
  1. FENDEK, Michal. Kuhn-Tucker Optimality Conditions in Model of a Monopoly Production Price Differentiation. In Quantitative Methods in Economics: Multiple Criteria Decision Making XX. International Scientific Conference. Quantitative Methods in Economics: Multiple Criteria Decision Making XX : Proceedings of the International Scientific Conference: 27th May - 29th May 2020, Púchov, Slovakia. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-60-0, pp. 41-47. VEGA 1/0697/15.
    článok

    článok

  2. FENDEKOVÁ, Eleonora - FENDEK, Michal. Cenová diskriminácia ako efektívny nástroj cenotvorby v podmienkach nedokonalej konkurencie. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 156-167 online. VEGA 1/0368/18.
    článok

    článok

  3. JIANGLI, Dou - BING, Ye. Versioning Goods and Joint Purchases with Network Externality. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2019. ISSN 1210-0455, 2019, vol. 28, no. 4, s. 433-448.
    článok

    článok

  4. MATOUŠKOVÁ, Eleonóra. Nedokonalá konkurencia na trhu a jej vplyv na tvorbu cien. In Súčasný pohľad na otázky inflácie/deflácie a ochrany práv duševného vlastníctva : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018]. ISBN 978-80-225-4555-6, s. 101-107 CD-ROM. VEGA 1/0014/16.
    článok

    článok

  5. GRISÁKOVÁ, Nora. Vytváranie siete spotrebiteľov v prípade monopolu. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4, s. [1-4]. VEGA 1/0488/12.
    článok

    článok

  6. MIKUŠOVÁ, Nora - DOMONKOS, Tomáš. Marketingové výdavky pri zavádzaní nového produktu na trh. In Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3.
    článok

    článok

  7. KRAFT, Jiří. Teoretické otázky reality nákladů mrtvé váhy v ekonomii. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609, 2004, roč. 7, č. 2, s. 21-24.
    článok

    článok

  8. ŠAFAŘÍK, Ladislav. Alianční cena. In E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609, 2003, roč. 6, č. 3, s. 13-18.
    článok

    článok

  9. ŠVAGR, A. K řešení jednoho typu hromadného sdělování. In Acta oeconomica Pragensia, 1992, roč. 5, č. 3, s. 75-84.
    článok

    článok

  10. SIMONIAN, Aram. Obchod se učí obchodovat. In Hospodárske noviny, 1991, č. 3, s. 1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.