Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 505  
Vaša otázka: Heslá = "ciele podnikové"
  1. REHÁKOVÁ, Helena. Riadenie zmien v krutých časoch. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 4/2009, roč. 14, zoš. 55, s. 13 - 17.
    článok

    článok

  2. BURGER, Ivan. Výzva produktivity a konkurencieschopnosti: : tri piliere výkonnosti podnikových lídrov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 4/2009, roč. 14, zoš. 55, s. 19 - 24.
    článok

    článok

  3. PAKŠIOVÁ, Renáta. Pozadie zmien vykazovania udržateľnosti podnikateľov v súčasnosti. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1335-7034, 2024, roč. 29, č. 1, s. 38-40.
    článok

    článok

  4. URBANCOVÁ, Hana - ZUZÁK, Roman. The Ensuring Knowledge Continuity for Support of Sustainable Business. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 4-5, s. 343-366.
    článok

    článok

  5. Generačná výmena v praxi: Ako úspešne odovzdať riadenie rodinnej firmy? 1. vydanie. Bratislava : Slovak Business Agency, 2023. 95 s. ISBN 978-80-99933-10-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. MAŤO, Vladimír. Zelená logistika prináša prestíž aj konkurenčnú výhodu. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1214-4827, Júl-September 2023, roč. 19, č. 96, (2023.
    článok

    článok

  7. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila - ČEMERKOVÁ, Šárka - DZIEŃDZIORA, Joanna. Challenges of Business Management in the Phase of Crisis Period. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 106-117.
    článok

    článok

  8. FLORES, Raúl Martínez. A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 4, s. 14-22.
    článok

    článok

  9. MURA, Ladislav. Book Review. In Selye e-studies : [Online Reviewed Scientific Journal]. - Komárno : Univerzita J. Selyeho. ISSN 1338-1598, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 57-58 online. Recenzia na: Strategy management / Tibor Zsigmond, Renáta Machová, Andrea Benczik. - Komárno : J. Selye University, 2020. - ISBN 978-80-8122-372-3.
    článok

    článok

  10. KISSOVÁ, Jana - DUBCOVÁ, Gabriela. Current Trends in Corporate Responsibility and Sustainability Reporting. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 105-119. VEGA 1/0836/21 (50%), KEGA 019EU-4/2022 (50%).
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.