Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 543  
Vaša otázka: Heslá = "dizajn"
  1. BURGER, Ivan - REHÁKOVÁ, Helena. Dizajn pracovného miesta a výkonnosť podniku. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2005. ISSN 1335-1729, 3/2005, roč. 10, zoš. 38, s. 6-12.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. V dizajne predajní sa objavujú nové prvky. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    článok

    článok

  3. DANESHJO, Naqibullah et al. Design of the New Production Line in the Automotive Company. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 112-122. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  5. ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Ekonomický model hodnoty designu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 16-18.
    článok

    článok

  6. KAPITÁN, Peter. V obchode chcú byť spotrebitelia ako doma. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
    článok

    článok

  7. ČAKANIŠIN, Adrián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In Crafts the Path From Small Business to Success – Synergies, Challenges, Opportunities. - Opole : Politechnika Opolska, 2024. ISBN 978-83-66903-72-2. ISSN 1429-6063, pp. 21-33.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.7 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. DAŇO, Ferdinand et al. Distribution : Distribution in Marketing : Distribution Management. Reviewers: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1st Edition. Bratislava : EKONÓM Publishing house, 2024. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-5179-3. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Kópia titulnej strany2.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
  9. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny. Recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2024. [317 s.] [20 AH]. ISBN 978-80-8090-900-0.
  10. GERASIMOVA, Vera. Advancing Circular Economy Models: The Synergistic Role of Service Design and Blockchain Technology in Enhancing Sustainability and Consumer Engagement. In Scientific Papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2024. ISSN 1211-555X, 2024, vol. 32, no. 2, s. 1-12.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF262.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.