Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 90  
Vaša otázka: Heslá = "domy obchodné"
  1. GARCÍA-MUÑOZ APARICIO, Cecilia. Palacio de Hierro: A Sustainable Organization. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2023. ISSN 1336-3727, 2023, roč. 21, č. 1, s. 38-48.
    článok

    článok

  2. PÚCHLO, Juraj. Green retailing: obchodný dom Kaufland budúcej generácie. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 7, s. 8-9.
    článok

    článok

  3. HALLIER, Bernd. Trade in Transformation: the Example of the Textile Business as an Innovator of Urban Life-style. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 3, s. 2-9.
    článok

    článok

  4. KNOŠKOVÁ, Ľubica - GARASOVÁ, Petra. The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 58-70 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  5. Všetky cesty vedú do nákupného centra. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 6, s. 11.
    článok

    článok

  6. Mestské včely sa majú lepšie ako dedinské. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 5, s. 11.
    článok

    článok

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores. In Knowledge – Economy – Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018. ISBN 978-83-65907-40-0, pp. 115-123 online. VEGA V-18-129-00.
    článok

    článok

  8. HALASOVÁ, Henrieta. Čo deti? Majú sa kde hrať? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 7.
    článok

    článok

  9. HALASOVÁ, Henrieta. Trendom je zážitkové nakupovanie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 6, s. 18.
    článok

    článok

  10. VRTAŇA, Dávid. John Lewis a marketingová komunikácia - luxusné obchodné domy, ktorým sa darí. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622, 2016, roč. 26, č. 1, s. 22-23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.