Výsledky vyhľadávania

  1. FEHÉROVÁ, Martina. Zvyšovanie finančnej efektivity krajín vďaka prvotnému experimentálnemu testovaniu politík: príklady z praxe. In Finančné trhy : vedecký časopis = Scientific Journal. - Bratislava : Derivát, 2020. ISSN 1336-5711, 2020, roč. 17, č. 1, s. [1-9] online.
    článok

    článok

  2. BURÁK, Emil. Daňová tvorivosť III. - Legálna a nelegálna daňová optimalizácia. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 4, s. 24-31.
    článok

    článok

  3. STRNÁDOVÁ, Petra. Súčasné trendy v ekonomickej žurnalistike: diskurzná analýza : porovnanie situácie na Slovensku a v anglosaských krajinách. Recenzenti: Ján Chorvát, Vladimír Patráš, Juraj Vaňko. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 151 s. Ekonomická fakulta. ISBN 978-80-557-1694-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. SANDTNER, Lucia. Pôžičky a úvery počas koronakrízy. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 7, s. 8-21.
    článok

    článok

  5. SIRAKOVOVÁ, Eva. Group Size Effects in Public Good Game. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 451-460 online. VEGA 1/0239/19.
    článok

    článok

  6. JANKELOVÁ, Nadežda - MORICOVÁ, Štefánia - MUCSKA, Matej. Psychological Aspects of Public Health Management. In Aktuálne otázky v manažmente z pohľadu verejného zdravotníctva. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. ISBN 978-80-7556-064-3, s. 5-16.
    článok

    článok

  7. FEHÉROVÁ, Martina. Donating to Others under Different Limits Donation. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 1, s. 70-82 online.
    článok

    článok

  8. HORVÁTH, Martin. Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 102-118 online.
    článok

    článok

  9. HORVÁTH, Martin. Marketing a súčasná behaviorálna ekonómia : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2020. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Index Copernicus. Košice : PHF EU Košice. 2x ročne. ISSN 2585-8785. Dostupné na : http://acta.euke.sk
    časopis

    časopis