Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Heslá = "fair trade"
  1. DOLEŽALOVÁ, Hana. Fair trade : výzva pro všechny. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 172 s. Expert. ISBN 978-80-271-1220-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. KAPITÁN, Peter. Čokolády chcú byť fér. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 62, (2021.
    článok

    článok

  3. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Pure Nuts : to pravé orechové. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 98-99 online.
    článok

    článok

  4. GAJDOŠ, Jozef. Spravodlivý obchod a potraviny. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 14 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vydání. Praha : GRADA, 2018. 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. MIARCO FLUXA, Jaroslav. Trendy v potravinářství a v certifikacích potravinářských standardů. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2017. ISSN 1335-9231, 2017, roč. 25, č. 3, s. 56-59.
    článok

    článok

  7. GREPLOVÁ, Kristýna. Tu tečú miliardy. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2016. ISSN 1338-2527, 2016, roč. 6, č. Október, s. 78-85.
    článok

    článok

  8. Trh s fairtradovými výrobkami rastie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 31, (2016.
    článok

    článok

  9. KULIG MOSKWA, Katarzyna - NOGIEĆ, Joanna. Innovative business model using the idea of fair-trade. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 143-151.
    článok

    článok

  10. MORAVČÍKOVÁ, Katarína. Vnímanie značky Fair trade zákazníkmi na Slovensku a v Českej republike. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 110-117.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.