Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 720  
Vaša otázka: Heslá = "hodnota pridaná"
  1. KOŠALKO, Ivan. Všetci hovoria o tvorbe hodnoty, ale čo to vlastne je? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 4/2015, roč. 20, zoš. 79, s. 12-13.
    článok

    článok

  2. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Zmeny zákona o DPH v roku 2025. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2025. ISSN 1335-0897, 2025, roč. 30, č. 4-5, s. 15-38.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené216.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. VAŠKOVÁ, Naďa. Zákon o DPH. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1335-1583, 2025, roč. 30, č. 7, s. 2-293.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené4 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. VAŠKOVÁ, Naďa. Zákon o dani z pridanej hodnoty. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1335-1583, 2025, roč. 30, č. 1, s. 2-280.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.8 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. KUDLOVÁ, Zuzana. Model udržateľnej pridanej hodnoty (SVA). In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVIII. (2025). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVIII. (2025) : recenzovaný zborník príspevkov z 28. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2025. ISBN 978-80-225-5234-9, s. 5-11.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené394.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. KAPITÁN, Peter. Inflácia podnietila rast kvality. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  7. MARCIN JAKUBÍKOVÁ, Hana. Vyvolané investície z hľadiska účtovníctva a dane z pridanej hodnoty. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1337-0197, 2024, roč. 19, č. 7-8, s. 6-9.
    článok

    článok

  8. ANDRÝSKOVÁ, Jana - STRAKOVÁ, Ivana - ZICH, Robert. Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118, 2024, roč. 20, č. 1, s. 85-105.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF215.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. ČERNÁ, Viera. Firemní dárky 2024, aneb 3D reklama dnes. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 3, s. 18-19.
    článok

    článok

  10. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Vznik spoločnosti z hľadiska DPH. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2024. ISSN 1335-0897, 2024, roč. 29, č. 9, s. 35-65.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.