Výsledky vyhľadávania
- KOŠALKO, Ivan. Všetci hovoria o tvorbe hodnoty, ale čo to vlastne je? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 4/2015, roč. 20, zoš. 79, s. 12-13.
- BETÁKOVÁ, Jaroslava. Zmeny zákona o DPH v roku 2025. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2025. ISSN 1335-0897, 2025, roč. 30, č. 4-5, s. 15-38.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 216.9 KB dostupné po prihlásení - VAŠKOVÁ, Naďa. Zákon o DPH. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1335-1583, 2025, roč. 30, č. 7, s. 2-293.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 4 MB dostupné po prihlásení - VAŠKOVÁ, Naďa. Zákon o dani z pridanej hodnoty. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1335-1583, 2025, roč. 30, č. 1, s. 2-280.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 3.8 MB dostupné po prihlásení - KUDLOVÁ, Zuzana. Model udržateľnej pridanej hodnoty (SVA). In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVIII. (2025). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVIII. (2025) : recenzovaný zborník príspevkov z 28. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2025. ISBN 978-80-225-5234-9, s. 5-11.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 394.7 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁN, Peter. Inflácia podnietila rast kvality. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- MARCIN JAKUBÍKOVÁ, Hana. Vyvolané investície z hľadiska účtovníctva a dane z pridanej hodnoty. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1337-0197, 2024, roč. 19, č. 7-8, s. 6-9.
- ANDRÝSKOVÁ, Jana - STRAKOVÁ, Ivana - ZICH, Robert. Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118, 2024, roč. 20, č. 1, s. 85-105.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 215.4 KB verejne dostupné - ČERNÁ, Viera. Firemní dárky 2024, aneb 3D reklama dnes. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 3, s. 18-19.
- BETÁKOVÁ, Jaroslava. Vznik spoločnosti z hľadiska DPH. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2024. ISSN 1335-0897, 2024, roč. 29, č. 9, s. 35-65.