Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 625  
Vaša otázka: Heslá = "imidž"
  1. POLLÁK, František et al. Online Reputation Management of Slovak Teaching Hospitals During the Global Pandemic. In Globalization and Its Socio-Economic Consequencess. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequencess, Volume II : 23rd International Scientific Conference Proceedings. - Berlin : Peter Lang, 2025. ISBN 978-3-631-92466-2, pp. 757-770. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené133.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. ŠIMÁNKOVÁ HORNOVÁ, Blanka - BRYCHTOVÁ, Ivana - MALLINU, Jaroslava. Foreign Visitors' Reflections on the Czech Republic: a Study of Destination Image and Visitor Experience. In Logos Polytechnikos : [odborný recenzovaný časopis Vysokej školy polytechnickej v Jihlave]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2024. ISSN 2464-7551, 2024, roč. 15, č. 3, s. 36-48.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené450.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. MATLOVIČOVÁ, Kvetoslava. The Triadic Nexus: Understanding the Interplay and Semantic Boundaries Between Place Identity, Place Image, and Place Reputation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Folia Geographica : International Scientific Journal. - Prešov : University of Prešov. ISSN 1336-6157, 2024, vol. 66, no. 1, pp. 69-102. KEGA 020EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF292.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. JUKIĆ, Dinko. Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X, 2023, vol. 14, no. 1, pp. 22-38.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF611.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. KUBALOVÁ, Radka. The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 32-41.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF796.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. PARKHOMENKO, Nataliia. Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 2-15.
    článok

    článok

  7. PÁSZTOROVÁ, Janka - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Corporate Social Responsibility and Application of Its Principles in Chosen Transnational Corporations Based in Slovakia and Its Impact on Their International Marketing Management. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISSN 1805-0638, 2023, roč. 12, č. 2, s. 19-28. KEGA 003EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF865.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Analýza spokojnosti v zamestnaní v šiestich tnk so zastúpením na Slovensku v medzinárodnom prostredí. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 133-142. KEGA 003EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 1.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. GRANČIČOVÁ, Katarína - DUBCOVÁ, Gabriela. Enterprise Success Generated Trough the Quality Corporate Governance. In Sustainable Behaviour of Economics Entities : Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5072-7, pp. 20-29. VEGA 1/0836/21 (50%), KEGA 019EU-4/2022 (50%).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 776.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. BURZOVÁ, Simona. Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 42-49. KEGA 030EU- 4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené164.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.