Výsledky vyhľadávania

  1. KOZÁKOVÁ, Mária. Relationship Between Reputation and Competitiveness. In DOKBAT 2018. Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2018 : Conference Proceedings : 14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : 25.4.2018, Zlín, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2018. ISBN 978-80-7454-730-0, pp. 126-136 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok


  2. GAVUROVÁ, Beáta et al. The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728, 2018, no. 2, pp. 72-84.
    článok

    článok


  3. AMRON, Amron. The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 13, pp. 228-239.
    článok

    článok


  4. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231, 2018, roč. 26, č. 1, s. 30-33.
    článok

    článok


  5. KOZÁKOVÁ, Mária. Význam a úloha sociálnych médií v procese riadenia on-line reputácie. In Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica [elektronický zdroj]. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. ISBN 978-80-557-1426-4, s. [1-11]. APVV-15-0511.
    článok

    článok


  6. CHALUPOVÁ, Martina - ROJÍK, Stanislav - PROKOP, Martin. Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu [elektronický zdroj]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X, prosinec 2017, roč. 8, č. 3, s. 43-50.
    článok

    článok


  7. Sociológ: Slovenské univerzity majú zlý imidž. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 7. septembra 2017, roč. 27, č. 36, s. 15-17.
    článok

    článok


  8. Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 130 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4393-4.

  9. KOLEMBUS, Anton. Výdavky na reprezentáciu. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1335-0897, 2017, roč. 22, č. 12, s. 40-48.
    článok

    článok


  10. ZLOCHA, Ľubomír. Vyvratiteľná domnienka dobrej povesti právnickej osoby. In Právny obzor : teoretický časopis pre otázky štátu a práva. - Bratislava : Ústav štátu a práva SAV, 2017. ISSN 0032-6984, 2017, roč. 100, č. 4, s. 361-371.
    článok

    článok