Výsledky vyhľadávania

  1. GALERA MATÚŠOVÁ, Jana. Trendy na trhu PR. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 16-17.
    článok

    článok

  2. MAZUREK, Marica. The Innovative Approach to Risk Management as a Part of Destination Competitiveness and Reputation. In Communications : Scientific Letters of the University of Zilina. - Žilina : EDIS, University Publishing House, University of Žilina, 2020. ISSN 1335-4205, 2020, vol. 22, no. 1, pp. 119-127.
    článok

    článok

  3. MIZERÁK, Ondrej. Zlepšite imidž firmy vďaka virtálnemu sídlu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 1-2, s. 32-36.
    článok

    článok

  4. MUNTEAN, Cristina. Proč pěstovat svoji osobní značku? In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X, 2019, č. 6, s. 22-23.
    článok

    článok

  5. RALBOVSKÝ, Andrej. Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2019. 160 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. OLŠAVSKÝ, František. Marketing územnej jednotky ako jednotky životného priestoru. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 4, s. 25-41.
    článok

    článok

  7. SZARKOVÁ, Miroslava. Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie. In Psychológia inkluzívnej školy.. Medzinárodná vedecká konferencia. Psychológia inkluzívnej školy : Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Žilina : Inštitút priemyselnej výchovy, 2019. ISBN 978-80-89902-13-2, s. 60-64. VEGA 1/0309/18.
    článok

    článok

  8. KOZÁKOVÁ, Mária. Finančné a ekonomické aspekty hodnotenia reputácie podniku na príklade podnikov automobilového priemyslu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2019. 135 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231, 2018, roč. 26, č. 1, s. 30-33.
    článok

    článok

  10. KOZÁKOVÁ, Mária. Relationship Between Reputation and Competitiveness. In DOKBAT 2018. Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2018 : Conference Proceedings : 14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : 25.4.2018, Zlín, Czech Republic. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2018. ISBN 978-80-7454-730-0, pp. 126-136 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok