Výsledky vyhľadávania

  1. MIZERÁK, Ondrej. Zlepšite imidž firmy vďaka virtálnemu sídlu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 1-2, s. 32-36.
    článok

    článok

  2. MUNTEAN, Cristina. Proč pěstovat svoji osobní značku? In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X, 2019, č. 6, s. 22-23.
    článok

    článok

  3. RALBOVSKÝ, Andrej. Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2019. 160 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. KOZÁKOVÁ, Mária. Finančné a ekonomické aspekty hodnotenia reputácie podniku na príklade podnikov automobilového priemyslu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2019. 135 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. MAZÚCHOVÁ, Ľudmila et al. Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 4, s. 196-205.
    článok

    článok

  6. Organizational Culture and Behavioral Shifts in the Green Economy. 1st Edition. Hershey : IGI Global, 2018. 334 s. Advances in Human Resources Management and Organizational Development (AHRMOD). ISBN 9781522529651. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231, 2018, roč. 26, č. 1, s. 30-33.
    článok

    článok

  8. KOZÁKOVÁ, Mária. Relationship Between Reputation and Competitiveness. In DOKBAT 2018. Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2018 : Conference Proceedings : 14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : 25.4.2018, Zlín, Czech Republic. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2018. ISBN 978-80-7454-730-0, pp. 126-136 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  9. GAVUROVÁ, Beáta et al. The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728, 2018, no. 2, pp. 72-84.
    článok

    článok

  10. KOZÁKOVÁ, Mária. Význam a úloha sociálnych médií v procese riadenia on-line reputácie. In Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. ISBN 978-80-557-1426-4, s. [1-11]. APVV-15-0511.
    článok

    článok