Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Vaša otázka: Heslá = "influencer marketing"
  1. ALENOVÁ, Gabriela. Cez internet podniká čoraz viac žien. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 30-31.
    článok

    článok

  2. DZILSKÁ, Zuzana et al. Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media. In Management in Marketing Communications. - London : IntechOpen, 2024. ISBN 978-0-85466-619-5, pp. 103-126. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené442.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. URÍKOVÁ, Zuzana. Influencer, ako ho nepoznáme – daňové a účtovné súvislosti. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2024. ISSN 1336-426X, 2024, roč. 21, č. 9, s. 38-45.
    článok

    článok

  4. MURIN, Viliam - LIESKOVSKÁ, Vanda. New Trends in Marketing Communication in Business Practice. In Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions. International Scientific and Practical Conference. Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024, pp. 295-297.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené739.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. HLADÍKOVÁ, Vladimíra - KEDŽUCHOVÁ, Katarína. K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638, 2024, roč. 13, č. 2, s. 13-18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené438.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. PARSONS, Elizabeth et al. Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour. 3rd Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 198 s. ISBN 978-1-032-06200-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022, dotisk 2023. 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. MOROCHOVIČOVÁ, Eliška - KAMLAROVÁ, Kristýna. Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 4, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. IGAROVÁ, Kristína - KÁDEKOVÁ, Zdenka - KOŠIČIAROVÁ, Ingrida. A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 2, pp. 166-177.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF671.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. ŠUJANSKÁ, Lucia - NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258, 2022, vol. 16, no. 2, pp. 81-90.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF319.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.