Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Heslá = "influencer marketing"
  1. BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022, dotisk 2023. 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. ŠUJANSKÁ, Lucia - NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258, 2022, vol. 16, no. 2, pp. 81-90.
    článok

    článok

  4. MALÍČKOVÁ, Lucia. Získavanie spätnej väzby zverejňovaním príspevkov golfistiek na sociálnej sieti Instagram. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 178-187.
    článok

    článok

  5. CHLPEK, Samuel. Marketingové trendy v hotelierstve v roku 2022. In TOP hotelierstvo/hotelnictví. - Žilina : MEDIA/ST, 2022. ISBN 978-80-89532-59-9, 2022, roč. 16, č. jar/leto, s. 66-70.
    článok

    článok

  6. KUDLOVÁ, Zuzana. Influencer marketing na Slovensku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 38-42.
    článok

    článok

  7. MURIN, Viliam. Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 43-50.
    článok

    článok

  8. MOROCHOVIČOVÁ, Eliška - KAMLAROVÁ, Kristýna. Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 4, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. IGAROVÁ, Kristína - KÁDEKOVÁ, Zdenka - KOŠIČIAROVÁ, Ingrida. A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 2, pp. 166-177.
    článok

    článok

  10. MALAGA, Jana. Začať s influencer marketingom? In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise, vede a spoločnosti. - Bratislava : WTC-Macro Enviro, 2021. ISSN 1337-9798, 2021, roč. 13, č. Jar/Spring, s. 36.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.