Výsledky vyhľadávania

  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. BEHÚŇOVÁ, Iveta. Budúcnosť platobných služieb a vplyv gigantov na ich poskytovanie. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2019. ISSN 1335-0900, Apríl 2019, roč. 27, č. 2, s. 13-15.
    článok

    článok

  3. OLEXOVÁ, Cecília. Online reputácia uchádzačov o zamestnanie. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1335-1508, 2019, č. 2-3, s. 89-91.
    článok

    článok

  4. MIČUDOVÁ, Tatiana. Vybrané povinnosti prevádzkovateľov e-shopov pri spracúvaní osobných údajov. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034, 2019, roč. 24, č. 1, s. 39-44.
    článok

    článok

  5. MASÁROVÁ, Tatiana - KORDOŠ, Marcel - SOKOL, Jakub. Vplyv konceptu Priemysel 4.0 na spoločnosť. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 155-161.
    článok

    článok

  6. GRENČÍKOVÁ, Adriana - PETRUŠOVÁ, Dagmar - SOKOL, Jakub. Vplyv Industry 4.0 na poskytovanie služieb v cestovnom ruchu. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 74-80.
    článok

    článok

  7. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2019. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  8. Podnikatelia, od apríla štartuje systém eKasa. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 3, s. 14-16.
    článok

    článok

  9. ČAKANOVÁ, Lucia et al. Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World. In Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. - Berlin : uni-edition, 2019. ISBN 978-3-947208-11-1, s. 375-390. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  10. Bodujú služby a prehľadnosť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 10.
    článok

    článok