Výsledky vyhľadávania

  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. VIDOVÁ, Jarmila. Digital Skills in the Era of Industry 4.0. In Vplyv industry 4.0 na tvorbu pracovných miest 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest 2020 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Proceedings of Scientific Papers from the International Scientific Conference. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2021. ISBN 978-80-8075-939-1, s. 494-502 online. VEGA 1/0251/19.
    článok

    článok

  3. SPÁLOVÁ, Lucia - MIKULÁŠ, Peter - PÚCHOVSKÁ, Oľga. Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 1, pp. 44-60.
    článok

    článok

  4. MATYTCINA, Marina - GRIGORJANOVÁ, Tatjana. Jazykové osobitosti internetovej komunikácie ako prostriedok interkultúrnej komunikácie. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 21-28 online. KEGA 018EU-4/2020.
    článok

    článok

  5. MAIEROVÁ, Eva. Plagiarism in Tertiary Education and Digital Media. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 75-83 online.
    článok

    článok

  6. PAVLÍKOVÁ, Žaneta. Potential of Facebook (and Other Social Network Sites) in Teaching Languages. In Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 2 : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií = Non-Conference Reviewed Collection of Papers. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2021. ISBN 978-80-8177-084-5, s. 126-132 online.
    článok

    článok

  7. Chceme zmeniť trh doručovania. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 1-2, s. 25-25.
    článok

    článok

  8. PETRÁŠOVÁ, Michaela. E-commerce na vlne rastu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 26-28.
    článok

    článok

  9. MALAGA, Jana. Začať s influencer marketingom? In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise, vede a spoločnosti. - Bratislava : WTC-Macro Enviro, 2021. ISSN 1337-9798, 2021, roč. 13, č. Jar/Spring, s. 36.
    článok

    článok

  10. ŠTEFČÍK, Jozef - VEZJAK, Suzana. Online Approach towards Effective E-learning and Teaching : Challenges in Designing Digital Content. 1. Auflage. Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2021. [86 s.][3 AH]. Medienpädagogik und Mediendidaktik, Band 30. ISBN 978-3-339-12182-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]