Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 250  
Vaša otázka: Heslá = "kanály distribučné"
  1. SLOBODNÍK, Branislav. Growth and Changing Distribution Channels in the German Life Insurance Market. In DOKBAT 2024. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2024 : 20th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2024. ISBN 978-80-7678-288-4, pp. 244-255. I-24-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené436.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. SLOBODNÍK, Branislav. The Impact of Financial Literacy on the Choice of Distribution Channel Among Young People in the Slovak Republic. In KNOWCON 2024: Knowledge on Economics and Management. Conference. KNOWCON 2024: Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2024. ISBN 978-80-244-6552-4, pp. 165-171. I-24-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené235.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand et al. Distribution : Distribution in Marketing : Distribution Management. Reviewers: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1st Edition. Bratislava : EKONÓM Publishing house, 2024. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-5179-3. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Kópia titulnej strany2.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
  4. SKÁLA, Zdeněk. Český obchod v čase zmien. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 69, (2023.
    článok

    článok

  5. CHAMRADA, Daniel. Application of Crisis Management Methods and Techniques during a Seismic Sea Wave (Tsunami). In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2023. ISSN 2585-7258, 2023, vol. 17, no. 2, pp. 11-22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF324 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. BŘEŇ, Stanislav D. Až príliš ciest k spotrebiteľovi. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1214-4827, apríl-jún 2022, roč. 18, č. 91, s. 12-13.
    článok

    článok

  7. ČVIRIK, Marián. Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia. In Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527, pp. 19-26. I-22-104-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.9 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Počet ex. : 18, z toho voľných 14, prezenčne 2]
  9. ANDJELKOVIC, Aleksandra - RADOSAVLJEVIC, Marija. The Length of the Distribution Channel As a Factor of Its Efficiency. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 2, pp. 9-17.
    článok

    článok

  10. GREEN, Mark C. - KEEGAN, Warren J. Global Marketing. 10th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 627 s. ISBN 1-292-30402-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.