Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 247  
Vaša otázka: Heslá = "kanály distribučné"
  1. CHAMRADA, Daniel. Application of Crisis Management Methods and Techniques during a Seismic Sea Wave (Tsunami). In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2023. ISSN 2585-7258, 2023, vol. 17, no. 2, pp. 11-22.
    článok

    článok

  2. SKÁLA, Zdeněk. Český obchod v čase zmien. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 69, (2023.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián. Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia. In Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527, pp. 19-26. I-22-104-00.
    článok

    článok

  4. BŘEŇ, Stanislav D. Až príliš ciest k spotrebiteľovi. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1214-4827, apríl-jún 2022, roč. 18, č. 91, s. 12-13.
    článok

    článok

  5. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Počet ex. : 18, z toho voľných 0, prezenčne 2, dĺžka fronty rezervácií 1]
  6. GREEN, Mark C. - KEEGAN, Warren J. Global Marketing. 10th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 627 s. ISBN 1-292-30402-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ANDJELKOVIC, Aleksandra - RADOSAVLJEVIC, Marija. The Length of the Distribution Channel As a Factor of Its Efficiency. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 2, pp. 9-17.
    článok

    článok

  8. HASAN, Jamal. E-commerce diaľnica. Recenzenti: Pavol Kita, Marian Vojsk. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK, 2019. 141 s. [8,4 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4716-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Marketing Channels in the Context of Alternative Food Networks. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st Edition. Krakov : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2018. 150 s. [7,5 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-83-8111-065-5. [Počet ex. : 32, z toho voľných 28, prezenčne 4]
  10. GUBÍNIOVÁ, Katarína et al. Appraisal of driving forces in the reverse distribution channel in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Transcom 2017. international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. Procedia engineering : Transcom 2017 : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : conference proceedings : 31.5.-2.6.2017, High Tatras, Slovak Republic. - [s.l.] : Elsevier, 2017. ISSN 1877-7058, 2017, vol. 192, pp. 277–282 online. Education Management Centre UK 001UK-2/2016.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.