Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Heslá = "kaviarne"
  1. SUSMININGSIH et al. Labeling Local Brand to Increase Coffee Shop Visits During the COVID-19 Pandemic. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239, 2021, vol. 188, no. 3-4, s. 149-157.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Zákazník zatúžil po domácej kaviarni. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 61, (2021.
    článok

    článok

  3. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Kaviarne sa presťahovali domov. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 55, (2020.
    článok

    článok

  4. SCHOLZ, Petr - YANKOV, Janko. Úroveň kavárenské kultury - mystery shopping ve vybraných podnicích v Jihlavě. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X, listopad 2017, roč. 8, č. 2, s. 56-67.
    článok

    článok

  5. TVARDZÍK, Jozef. Amsterdam nespí. Objavil nočnú ekonomiku. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 16. februára 2017, roč. 27, č. 7, s. 16-18.
    článok

    článok

  6. LÁSZLÓOVÁ, Klaudia. Lavanda sa zrodila pri kočíkovaní. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 7. septembra 2016, roč. 24, č. 18, s. 45-46.
    článok

    článok

  7. HABRMANOVÁ, Slávka. Ujme sa Starbucks na Slovensku? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2016. ISSN 1337-0545, 2016, roč. 10, č. jeseň, s. 78-81.
    článok

    článok

  8. VONGREJ, Marián. Social business as one the possible ways of ensuring a socio-economic development of the entrepreneurship. In Efektivne upravlinnja i rozvitok nevirobničoj sferi v umovach krizi: pogljad molodich naukovciv. Mižnarodnaja naukovo-praktičnaja internet-konferencija. Efektivne upravlinnja i rozvitok nevirobničoj sferi v umovach krizi: pogljad molodich naukovciv : zbirnik tez dopovidej Mižnarodnoj naukovo-praktičnoj internet-konferenciji molodich učenich, magistrantiv i studentiv, Charkiv, 22-23 bereznja 2016 r. - Charkiv : Kijivs`kij nacionaľnij torgoveľno-ekonomičnij universitet, 2016, s. 70-71.
    článok

    článok

  9. LEGÉŇ, Marek. Klíčenie domácich franšíz. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684, 3. septembra 2015, roč. 25, č. 35, s. 52-54.
    článok

    článok

  10. JESNÝ, Martin. Známe mená od susedov. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684, 20. marca 2014, roč. 24, č. 11.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.