Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 336  
Vaša otázka: Heslá = "knižnice"
  1. ITlib : informačné technológie a knižnice. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Centrum VTI SR. 2x ročne. ISSN 1335-793X. Dostupné na : http://www.cvtisr.sk/itlib
    časopis

    časopis

  2. FRANČÁKOVÁ, Rebecca - FLEGNER, Patrik - KAČUR, Ján. Agile Management of Mobile Application Development for the Library of the Scrum Framework. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISSN 1805-0638, 2023, roč. 12, č. 1, s. 96-106. Recenzia na: Grant Journal [elektronický zdroj] : vědecký časopis = Grant Journal: Peer-Reviewed Scientific Journal. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023.
    článok

    článok

  3. UKROPEC, Anton. Povinnosti obce týkajúce sa obecnej knižnice. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1337-7523, 2022, roč. 15, č. 4, s. 15-17.
    článok

    článok

  4. RAKOVÁ, Monika. Finančno-ekonomická analýza podnikov vybraného odvetvia kultúrneho a kreatívneho priemyslu v Slovenskej republike. In Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. The Current Position of Companies in the Creative Industries in the Conditions of the Slovak Republic and the European Union : Proceedings of Scientific Papers = zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-086-5, s. 54-63 CD-ROM. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  5. THOMAS, C. George. Research Methodology and Scientific Writing. 2nd Edition. Cham : Springer, 2021. 620 s. ISBN 978-3-030-64864-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. BOHÁČEK, Jiří - MATISKO, Peter. Vnitřní marketingové prostředí neziskové organizace Knihovny Václava Havla s ohledem na její online marketingovou komunikaci. In Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2020. ISSN 1804-4166, 2020, roč. 11, č. 1-2, s. 17-23.
    článok

    článok

  7. TANNER, Simon. Delivering Impact with Digital Resources : Planning Strategy in the Attention Economy. 1st Edition. London : Facet Publishing, 2020. 244 s. ISBN 978-1-85604-932-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. FERENCZ, Vojtech - DUGAS, Jaroslav. Vyhľadávanie informácií v rôznych domácich a zahraničných databázach. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 10.
    článok

    článok

  9. WAKAHIA, Samuel Kairigo. Big Data Analytics and Electronic Resource Usage in Academic Libraries: A Case Study of a Private University in Kenya. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431, 2019, vol. 15, no. 13, s. 344-359.
    článok

    článok

  10. Contemporary Issues in Economy. International Conference on Applied Economics. Contemporary Issues in Economy : Abstract Book from 10th International Conference on Applied Economics, 27-28 June 2019, (Toruń, Poland). 1st Edition. Toruń : Institute of Economic Research, 2019. online 293 s. ISBN 978-83-65605-10-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.