Výsledky vyhľadávania

  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok


  2. GARAJ, Patrik. Nafúknutý strach zo sociálnych bublín. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 14. septembra 2017, roč. 27, č. 37, s. 26-27.
    článok

    článok


  3. TVARDZÍK, Jozef - POLÁŠ, Martin. Generácia, ktorá robí biznis na youtube. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 22. júna 2017, roč. 27, č. 25, s. 10-14.
    článok

    článok


  4. Mladí nepozerajú večerné správy. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 22. júna 2017, roč. 27, č. 25, s. 15-17.
    článok

    článok


  5. ŠTOFOVÁ, Lenka - SZARYSZOVÁ, Petra. Comparison of electronic payment services for business entities. In Trends in application of statistical methods for quality improvement VII. (2017). International scientific conference. Trends in application of statistical methods for quality improvement VII. (2017) : reviewed proceedings of posts and abstracts from an 7. international scientific conference : 3.3.2017, Sosnowiec, Poland [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU : Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF EU, 2017. ISBN 978-83-65682-60-4, s. 122-128 CD-ROM.
    článok

    článok


  6. MAIEROVÁ, Eva. Lexikálna abreviácia - príčiny a historický vývoj. In Cudzie jazyky v premenách času. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času 7. : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2016, [Bratislava] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4388-0, s. 35-39 CD-ROM.
    článok

    článok


  7. MALAČKA, Lena - PŘIBYL, Martin - KŘÁPEK, Milan. Tvorba propagačních materiálů v cestovních kancelářích se zaměřením na moderní nástroje marketingové komunikace. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2017. ISSN 1212-415X, 2017, roč. 17, č. 2, s. 40-49.
    článok

    článok


  8. DANIŠOVÁ, Marcela. Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 3, s. 68-70.
    článok

    článok


  9. JURČÍKOVÁ, Božena. Daňový poriadok v otázkach a odpovediach. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1335-0897, 2017, roč. 22, č. 12, s. 63-83.
    článok

    článok


  10. GAJDOŠÍK, Tomáš. Digitálny marketing hotelov. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2017. ISSN 1337-0545, 2017, roč. 11, č. jeseň, s. 22-28.
    článok

    článok