Výsledky vyhľadávania

  1. POLÁŠ, Martin. Ľudia od reklamy utekajú. Ako to zmeniť. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 13. júla 2017, roč. 27, č. 28, s. 46-47.
    článok

    článok


  2. NEJEDLÝ, Tomáš. Ako nezmeškať vlak vo svete facebookov. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 4. mája 2017, roč. 27, č. 18, s. 32-35.
    článok

    článok


  3. DS Smith Slovakia s.r.o. Prečo by mali byť obaly "Packaging" piatym P marketingového mixu? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok


  4. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Možnosti využitia IKT v oblasti marketingu. In Ecoletra.com : scientific eJournal. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 1, s. 99-124.
    článok

    článok


  5. HRVOĽOVÁ, Božena et al. Ekonomické a sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest. Recenzenti: Jozef Králik, Jaroslav Kita, Gabriela Gabrhelová. 1. vyd. Brno : Tribun EU, 2017. 123 s. [5,01 AH]. VEGA 1/0662/15. ISBN 978-80-263-1166-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  6. LOYDLOVÁ, Miroslava. Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 35-43.
    článok

    článok


  7. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - OKASOVÁ, Zuzana. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 45-53.
    článok

    článok


  8. DEÁKOVÁ, Stanislava. Marketingová komunikácia a jej nástroje. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 5-7 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok


  9. MUCHA, Martin. Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 1, s. 31-40 online.
    článok

    článok


  10. POLLÁK, František - FAŠIANKOVÁ, Monika. Zmyslový marketing : vysokoškolské učebné texty. Recenzenti: Radoslav Delina, Peter Dorčák. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2017. 76 s. [4 AH]. ISBN 978-80-8165-227-1.