Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Heslá = "kontrola predaja"
  1. DUBCOVÁ, Gabriela. Application of the ethics principles in the product marketing at present. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301, 2008, roč. 5, č. 2, s. 83-94. VEGA 1/3828/06.
    článok

    článok

  2. HALUZA, Ivan. Spotrebitelia môžu zverejniť svoje výhrady ku kvalite potravín. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684, 2. júna 2005, č. 21, s. 16.
    článok

    článok

  3. WLODARCZYK, Jacek. Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť? Prekl. Andrzej Ciesielski. Bratislava : Vydavateľstvo SOFA, 2002. 149 s. ISBN 80-89033-14-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. VOJTKOVÁ, Viera. Prednosť má ochrana trhu. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 3, s. 22-23.
    článok

    článok

  5. SŤAHEL, Richard. EÚ plánuje monitorovať bezpečnosť potravín od farmy po vidličku. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISSN 1335-4701, 20. decembra 2000, roč. 8, č. 243, s. 6.
    článok

    článok

  6. AUGUSTÍN, Martin. O sporných reklamáciách rozhoduje súd. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 7-8, s. 24.
    článok

    článok

  7. ČERNÁ, M. - HYŽOVÁ, J. - MIHÁLIKOVÁ, A. Radca spotrebiteľa. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1996. ISSN 0862-9567, 18. decembra 1996, roč. 4, č. 246.
    článok

    článok

  8. SASSATELLI, Roberta. Power Balance in the Consuption Sphere : Reconsidering Consumer Protection Organizations. 1. ed. Florence : European University Institute, 1995. 82 s. EUI Working Paper SPS, No.95/5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. DALRYMPLE, Douglas J. Sales Management : Concepts and Cases. 2. ed. New York : Wiley and Sons, 1985. 635 s. ISBN 0-471-87872-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. MARKIN, Rom J. Retailing management. 2. ed. New York : Macmillan Publishing Company, 1977. 565 s. ISBN 0-02-376140-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.