Výsledky vyhľadávania
- ŠÍDLOVÁ, Věra. Budoucnost je hybridní: kombinace výzkumu a analýzy AI při testování kreativity s cílem maximalizovat její efektivitu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 1, s. 12-13.
- PASTIER, Michal. Žltá kniha budovania značky. 1. vydanie. Bratislava : barecz & conrad books, 2023, dotlač 2024. 604 s. ISBN 978-80-8258-011-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ČERŇANOVÁ, Lucia - STOVÍČEK, Filip. Digital Competitiveness of V4 Countries. In Edamba 2023. Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X, 2024, roč. 53, č. 1, s. 32-50. I-23-102-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 875.5 KB verejne dostupné - FABIÁN, Petr - GLEBOCKA, Dobroniega. Jak jsme dehonestovali sociální práci. In Logos Polytechnikos : [odborný recenzovaný časopis Vysokej školy polytechnickej v Jihlave]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2024. ISSN 2464-7551, 2024, roč. 15, č. 2, s. 5-17.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 254.3 KB dostupné po prihlásení - HRUŠOVSKÁ, Dana. The Influence of the Number of Employees in the Creative Industry on the Created Value in EU Countries. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 30-38. VEGA 1/0582/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 519.8 KB dostupné po prihlásení - GAJDOVÁ, Denisa. Challenges of Creative Industry Clusters‘ Development in EU and Slovakia. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 64-70. VEGA 1/0462/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 371.6 KB dostupné po prihlásení - POPOVIČOVÁ, Dominika. Balanced Scorecard As a Key Performance Indicator. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 1, s. 68-75. KEGA 030EU-4/2022.
- BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Selected Creative Methods for Generating Ideas in Digital Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 1, s. 4-10. VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 199.3 KB dostupné po prihlásení - DANKO, Lukáš et al. Coworking Spaces and Mid-Sized Cities in Peripheral Contexts: Conceptualising Development Trajectories. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tijdschrift voor Economische en Sociale Geografie. - Hoboken : John Wiley & Sons. ISSN 0040-747X, 2024, vol. 115, no. 5, pp. 706-720. VEGA 1/0249/22, CA18214, LTC20047.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 258.3 KB verejne dostupné - REMEŇOVÁ, Katarína et al. How Creativy Can Influence a Decision Making and Work Life Balance of Employee. In The Role of Cultural and Creative Industry Entities in the Context of Sustainable Development : Proceedings of Scientific Papers. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. ISBN 978-80-7556-155-8, s. 84-89. VEGA 1/0582/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 269.5 KB dostupné po prihlásení