Výsledky vyhľadávania

  1. RAKOVÁ, Monika. Using of Intellectual Property Rights in a Creative Industry in a Global Dimension. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences 2020 : The 20th International Scientific Conference. - Žilina : University of Žilina, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-8 online. I 20-103-00 (50%), VEGA 1/0340/19 (50%).
    článok

    článok

  2. BURÁK, Emil. Pragmatizmus účtovníkov. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2021. ISSN 1335-2024, 2021, roč. 29, č. 4, s. 24-34.
    článok

    článok

  3. Marketing & media : týdeník o komerční komunikaci. Bratislava : Nakladatelství Forum. 52x ročne. ISSN 1212-9496
    časopis

    časopis

  4. BURÁK, Emil. Daňová tvorivosť IV. Daňovo-účtovná optimalizácia, niektoré praktiky. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 5, s. 35-43.
    článok

    článok

  5. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Perception of Digital Marketing: Art or Science? In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 162-175 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  6. GOGA, Marián. Záhadné hlavolamy. 1. vydanie. Bratislava : DAXE, 2020. [251 s.][12,55 AH]. ISBN 978-80-89429-83-7.
  7. BREČKA, Peter - VALENTOVÁ, Monika. AAA Method Application in Evaluating Teaching Strategies for Developing Critical and Creative Thinking. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 41-45.
    článok

    článok

  8. BURÁK, Emil. Daňová tvorivosť VII. : daňová kreativita - výzvy a vízie. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 9, s. 32-38.
    článok

    článok

  9. MIZLA, Martin. Využívanie kreatívnych techník pri inováciách. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 20.
    článok

    článok

  10. LIEBERMEISTER, Barbara. Die Führungskraft als Influencer : in Zukunft führt, wer Follower gewinnt! Offenbach : GABAL Verlag, 2020. 219 s. ISBN 978-3-96739-000-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]