Výsledky vyhľadávania

  1. BURÁK, Emil. Daňová tvorivosť IV. Daňovo-účtovná optimalizácia, niektoré praktiky. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 5, s. 35-43.
    článok

    článok

  2. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Perception of Digital Marketing: Art or Science? In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 162-175 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  3. GOGA, Marián. Záhadné hlavolamy. 1. vydanie. Bratislava : DAXE, 2020. [251 s.][12,55 AH]. ISBN 978-80-89429-83-7.
  4. BREČKA, Peter - VALENTOVÁ, Monika. AAA Method Application in Evaluating Teaching Strategies for Developing Critical and Creative Thinking. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 41-45.
    článok

    článok

  5. CHMELÁROVÁ, Zuzana - PASIAR, Ladislav - VARGOVÁ, Dominika. The Level of Student´s Creativity and Their Attitude to the Project-Based Learning. - Registrovaný: Web of Science. In Journal of Educational Sciences & Psychology. - Bucuresti : Petroleum - Gas University of Ploiesti. ISSN 2247 – 8558, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 3-15 online.
    článok

    článok

  6. BURÁK, Emil. Daňová tvorivosť VII. : daňová kreativita - výzvy a vízie. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 9, s. 32-38.
    článok

    článok

  7. MIZLA, Martin. Využívanie kreatívnych techník pri inováciách. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 20.
    článok

    článok

  8. ORBÁNOVÁ, Darina. Tvorivosť v prípadových štúdiách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. ISBN 978-80-225-4744-4, s. 50-55 CD-ROM. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  9. DUFFEY, Chris. Superhuman Innovation : Transforming Business with Artificial Intelligence. 1st Edition. London : Kogan Page INSPIRE, 2019. 262 s. ISBN 978-0-7494-8383-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Direktívny prístup nefunguje, firmy chcú schopných kreatívcov. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2019. ISSN 1339-2433, 2019, roč. 11, č. 5, s. 67-70.
    článok

    článok