Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 198  
Vaša otázka: Heslá = "kvalita služieb"
  1. CESTOVNÝ RUCH: Výzvy a riešenia v riadení, kvalite a udržateľnosti služieb v cestovnom ruchu : "Perspektívy krajín V4" : vedecký zborník : v rámci projektu GAMA/24/1 Výskum riadenia cestovného ruchu a analýza kvality poskytovaných služieb cestovného ruchu v krajinách V4 . 1. vydanie. Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2024. 218 s. Dostupné na : <https://www.pulib.sk/web/pdf/web/viewer.html?file=/web/kniznica/elpub/dokument/Matusikova8/subor/9788055532714.pdf> ISBN 978-80-555-3271-4.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. KAPITÁN, Peter. Top prevádzka roka 2023 je Lyra park. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  3. BURDA, Tomáš - ŽIDOVÁ, Veronika - BUT, Tetiana. Optimising Public Transport to Increase Tourist Flows. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 4, s. 167–186.
    článok

    článok

  4. Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii. 1. edycja. Wroclaw : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroclawiu, 2023. [436 s.]. ISBN 978-83-67400-60-2.
  5. FRÍVALDSKÝ, Marián. Kvalita poskytovania zdravotnej starostlivosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIV. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIV. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 24. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5133-5, s. 27-36.
    článok

    článok

  6. YING, Fen Hui - NGUYEN, Hog Duy. Digital Healthcare in Europe and Efficient Patient Care: Role of Analytics. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Czech Technical University in Prague, 2023. ISSN 2570-7434, 2023, vol. 13, no. 1, pp. 1-10.
    článok

    článok

  7. ŠIŠKA, Jan. Závažnost hodnocení kvality v sociálních službách z perspektivy různých aktérů. In Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. - Brno ; Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2023. ISSN 1213-6204, 2023, roč. 23, č. 3, s. 27-42.
    článok

    článok

  8. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  9. VERNEROVÁ, Dominika. Úloha logistických centier vo zvyšovaní kvality distribučných služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2022. 186 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Metodika vyhodnocovania kvality podľa jednotlivých služieb cestovného ruchu pre BTB : pilotný projekt hodnotenia kvality. 1. vydanie. Bratislava : Bratislavská organizácia cestovného ruchu, 2022. 36 s. Metodika vyhodnocovania kvality podľa jednotlivých služieb cestovného ruchu pre BTB.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.