Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 204  
Vaša otázka: Heslá = "kvalita služieb"
  1. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    článok

    článok

  2. DULA, Radúz - LACKO, Roman - KOLLÁROVÁ, Terézia. Teoretické východiská hodnotenia kvality služieb. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 2, s. 16-25. VEGA 1/0271/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené318.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. LACKO, Roman - KOLLÁROVÁ, Terézia - DULA, Radúz. Meranie kvality služieb v cestovnom ruchu z hľadiska dopytu a ponuky. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 2, s. 80-90. VEGA 1/0271/23, KEGA 020EU-4/2024 GBL.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené313 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. E-shopy pracujú na odstraňovaní bariér. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Top prevádzka roka 2023 je Lyra park. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  6. FRÍVALDSKÝ, Marián. Kvalita služieb vnímaná pacientmi. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 43-59.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené423 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. Cestovný ruch: Výzvy a riešenia v riadení, kvalite a udržateľnosti služieb v cestovnom ruchu : "Perspektívy krajín V4" : vedecký zborník : v rámci projektu GAMA/24/1 Výskum riadenia cestovného ruchu a analýza kvality poskytovaných služieb cestovného ruchu v krajinách V4. 1. vydanie. Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2024. 218 s. Dostupné na : <https://www.pulib.sk/web/pdf/web/viewer.html?file=/web/kniznica/elpub/dokument/Matusikova8/subor/9788055532714.pdf> ISBN 978-80-555-3271-4.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. REPKOVÁ, Kvetoslava. “We Ask what Clients Think”. Involving User Representatives in Quality Evaluation – a Pilot Project from Slovakia. In Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. - Brno ; Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2024. ISSN 1213-6204, 2024, roč. 24, č. 1, s. 17-31.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. YING, Fen Hui - NGUYEN, Hog Duy. Digital Healthcare in Europe and Efficient Patient Care: Role of Analytics. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Czech Technical University in Prague, 2023. ISSN 2570-7434, 2023, vol. 13, no. 1, pp. 1-10.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF322.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.