Výsledky vyhľadávania
- KAPITÁN, Peter. Zákazník očakáva hravosť aj jednoduchosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Služby v predajni zvyšujú komfort. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 81, (2025.
- KLEPEK, Martin - TOTH, Lukas. Till Death Do Us Part. Do Customers Cheat on Brands? In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 3, s. 215-227.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 666.4 KB verejne dostupné - HOLENDOVA, Julie - SVOBODA, David. The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 3, s. 201-214.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 527.6 KB verejne dostupné - KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Vernostný program musí byť šitý na mieru. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- YONOV, Ivan Yonov. What Affects Guest Loyalty in Southwestern Bulgaria: Some Insights for Hospitality Management. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258, 2024, vol. 18, no. 1, pp. 79-89.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 360.5 KB verejne dostupné - KAPITÁN, Peter. Vernostné programy prechádzajú na digitál. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 70, (2023.
- GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 24-38. CE0100090.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 490.7 KB dostupné po prihlásení