Výsledky vyhľadávania

  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Erihplus. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 2x ročne. Dostupné na : <https://www.communicationtoday.sk> ISSN 1338-130X.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  3. MUISC '19: Youth, Business and Society. International Student Business and Management Sciences Congress. MUISC '19: Youth, Business and Society : International Student Business and Management Sciences Congress, 14-15 March 2019, (Istanbul,Turkey). 1st Edition. Istanbul : Ege Reklam Basim Sanatlari San, 2019. 68 s. ISBN 978-605-2124-12-3.
  4. HÁKOVÁ, Lucie. Prezentace kriminality a trestních sankcí v médiích. In Forenzní vědy, právo, kriminalistika : vědecký časopis/scientific journal. - Praha 10 : Vysoká škola finanční a správní, 2019. ISSN 2533-4387, 2019, roč. 4, č. 1, s. 37-44.
    článok

    článok

  5. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Car Brands and Its Online Reputation on Social Media. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 162-169 online. VEGA 1/0876/17.
    článok

    článok

  6. VIŠŇOVSKÝ, Ján et al. Television News as an Information Source and Its Perception in Slovakia. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 40-60.
    článok

    článok

  7. FICHNOVÁ, Katarína - WOJCIECHOWSKI, Lukasz P. - SZABO, Peter. A Reflection on the Citizens’ Attitudes to the Political Situation (and Their Creative Renditions). In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 76-92.
    článok

    článok

  8. NYKYTCHENKO, Kateryna. Nonce Words in Mass Media Discourse (A Case Study of Travel Journalism Innovations). In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 62-75.
    článok

    článok

  9. VARGOVÁ, Dominika. Slovotvorná štruktúra lexiky jazyka v médiách. In Cudzie jazyky v premenách času IX. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času IX : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 9. november 2018, (Bratislava, Slovensko). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4614-0, s. 109-118 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KUPČÍK, Jan. Digitální platformy pohledem soutěžních organů. In Antitrust : časopis pro právo hospodářské soutěže a související oblasti. - Praha : Sdružení KAIROS, 2019. ISSN 1804-1183, 2019, č. 1, s. 9-15.
    článok

    článok