Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1466  
Vaša otázka: Heslá = "médiá"
  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené27.9 MBdostupné po prihlásení
  3. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - KALAMEN, Kristián. Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2025, vol. 37, special Issue, pp. 85-97. VEGA 1/0110/24, 01SVV22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené292.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. PIATRA, Lukáš. Vzťahy s médiami a sociálne siete ako súčasť krízovej komunikácie. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 77-86. KEGA 029EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené846.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. RAHMAT, Najib Rahman - MÉSZÁROS, Róbert. Unraveling the Influence of Information Sources on Afghan Emigration Decision: Implication for EU Policies to Deter Immigration in the Origin. In The EurAseans : Journal on Global Socio-Economic Dynamics. - Bangkok : International College Suan Sunandha Rajabhat University. ISSN 2539-5645, 2025, vol. 50, no. 1, pp. 440-462. A-24-101/0013-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF606.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. MOCKOVÁ, Nina - SPIŠIAKOVÁ, Mária. La guerra en Ucrania en el lenguaje político en los medios de comunicación españoles: Análisis de discurso de prensa escrita. - Registrovaný: Scopus. In Ikala, revista de lenguaje y cultura. - Medellín : University of Antioquia. ISSN 0123-3432, 2025, vol. 30, no. 1, pp. 1-20. VEGA 1/0075/24, APVV-23-0040.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF425.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. PROFANT, Tomáš Imrich. Vyváženosť v RTVS. Čo to vlastne znamená? In Pravda. - Bratislava : OurMedia SR, 2024. ISSN 1335-4051, 7. mája 2024, roč. 34, č. 88, s. [1-2]. Dostupné na : <https://nazory.pravda.sk/dnes-pise/clanok/709100-vyvazenost-v-rtvs-co-to-vlastne-znamena/>
    článok

    článok

  8. SLÁDEK, Pavel - PEŠEK, Ondřej. Cancel culture v oblasti marketingové komunikace. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. ČIDEROVÁ, Denisa - BELVONČÍKOVÁ, Eva. Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better? - Registrovaný: Web of Science. In Media Literacy and Academic Research. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726, 2024, vol. 7, no. 1, pp. 26-50. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299, KEGA 003EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.