Výsledky vyhľadávania

  1. REHÁKOVÁ, Helena. Nebezchybnosť digitálnej komunikácie a čo s ňou. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2015. ISSN 1335-1729, 3/2015, roč. 20, zoš. 78, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. Marketing & media : týdeník o komerční komunikaci. Bratislava : Nakladatelství Forum. 52x ročne. ISSN 1212-9496
    časopis

    časopis

  3. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Influence of COVID-19 Pandemic on the Most Globalized Sectors of Creative Industries in Slovakia. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences 2020 : The 20th International Scientific Conference. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. ISSN 2261-2424, pp. [1-8] online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  4. BALLIU, Alesia. Addressing Terrorism in the XXI Century Case of Albania. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 11, s. 29-45.
    článok

    článok

  5. RADOŠINSKÁ, Jana - KVETANOVÁ, Zuzana - VIŠŇOVSKÝ, Ján. To Thrive Means to Entertain: The Nature of Today’s Media Industries. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 4-21.
    článok

    článok

  6. VATSA, Sonu - KOPTONASHVILI, Lali. Social Media and its Effects on Mental Health. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 8, pp. 1-7.
    článok

    článok

  7. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2020. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  8. JESENSKÝ, Daniel - VOZNÍKOVÁ, Andrea. Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok

  9. BREVENÍKOVÁ, Daniela. Trends in Media Communication. In Cudzie jazyky v premenách času. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času X : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4710-9, s. 25-33 online.
    článok

    článok

  10. KOPRENA, Eva. Mediálna gramotnosť ako základná zručnosť v digitálnej spoločnosti. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 3, s. 11-14.
    článok

    článok