Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Heslá = "maloobchod špecializovaný"
  1. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - TILL, Juraj. Efekty modernizácie retail manažmentu. In Trends in application of statistical methods for quality improvement VII. (2017). International scientific conference. Trends in application of statistical methods for quality improvement VII. (2017) : reviewed proceedings of posts and abstracts from an 7. international scientific conference : 3.3.2017, Sosnowiec, Poland. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU : Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF EU, 2017. ISBN 978-83-65682-60-4, s. 140 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Obchod prežíva priaznivé obdobie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky trh retailingu. In Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3964-7, s. 23-32 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  4. DEMJANOVÁ, Lucia. Stratégia malého obchodného podniku špecializovaného tovaru pri rozširovaní obchodných sietí. In Marketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2, s. 144-145.
    článok

    článok

  5. TOMAN, Miloš. Buďte dobrým susedom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, september/október 2012, roč. 2, č. 7, s. 22-23.
    článok

    článok

  6. TOMAN, Miloš. Urobte zo zákazníka svojho priateľa. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2011. ISSN 1805-0549, september-október 2011, roč. 1, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok

  7. DEMJANOVÁ, Lucia. Vybrané aspekty informatizácie v maloobchode ostatného tovaru v špecializovaných predajniach. In Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Business intelligence v riadení podnikov na Slovensku : zborník vedeckých prác. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, s. r. o., 2010. ISBN 978-80-89338-09-2, s. 73-84. VEGA 1/0350/10.
    článok

    článok

  8. Možno pribudne profesia zákazník. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, november 2005, roč. 10, č. 11, s. 28-29.
    článok

    článok

  9. HOLUBCOVÁ, Alena. Model ABC v praxi. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, jún 2005, roč. 4, č. 2, s. 43-49.
    článok

    článok

  10. RESHETNIKOVA, Iryna L. Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 95-99.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.