Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Heslá = "maloobchod špecializovaný"
  1. GAJDA, Robert et al. Poziom bezpieczeństwa żywnościowego oraz status socjo-ekonomiczny mogą różnicować wybór miejsca zakupu żywności przez starsze kobiety z regionu Górnośląskiego. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 30-45.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 458.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika - TILL, Juraj. Efekty modernizácie retail manažmentu. In Trends in application of statistical methods for quality improvement VII. (2017). International scientific conference. Trends in application of statistical methods for quality improvement VII. (2017) : reviewed proceedings of posts and abstracts from an 7. international scientific conference : 3.3.2017, Sosnowiec, Poland. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU : Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF EU, 2017. ISBN 978-83-65682-60-4, s. 140 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Obchod prežíva priaznivé obdobie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 32, (2016.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky trh retailingu. In Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3964-7, s. 23-32 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  5. DEMJANOVÁ, Lucia. Stratégia malého obchodného podniku špecializovaného tovaru pri rozširovaní obchodných sietí. In Marketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2, s. 144-145.
    článok

    článok

  6. TOMAN, Miloš. Buďte dobrým susedom. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, september/október 2012, roč. 2, č. 7, s. 22-23.
    článok

    článok

  7. TOMAN, Miloš. Urobte zo zákazníka svojho priateľa. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2011. ISSN 1805-0549, september-október 2011, roč. 1, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok

  8. DEMJANOVÁ, Lucia. Vybrané aspekty informatizácie v maloobchode ostatného tovaru v špecializovaných predajniach. In Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Business intelligence v riadení podnikov na Slovensku : zborník vedeckých prác. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, s.r.o., 2010, s. 73-84Error: read handle in (rep.epca.fmtISO690).fmtXDatabaze. VEGA 1/0350/10. 1/0350/10, VEGA, Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Business Intelligence v riadení podnikov na Slovensku.
    článok

    článok

  9. Možno pribudne profesia zákazník. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, november 2005, roč. 10, č. 11, s. 28-29.
    článok

    článok

  10. HOLUBCOVÁ, Alena. Model ABC v praxi. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, jún 2005, roč. 4, č. 2, s. 43-49.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.