Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Heslá = "manažment kategórií"
  1. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. PAVOLOVÁ, Henrieta et al. The Impact of Environmental Pressures on the Sustainable Development of Regions in SR. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 198-209. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  3. CORDELL, Andrea - THOMPSON, Ian. The Category Management Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge, 2018. 190 s. ISBN 978-0-8153-7551-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal - MIZLA, Martin. Manažment kategórií v podnikových procesoch potravinového reťazca. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 2, s. 7-16.
    článok

    článok

  5. GOGOVÁ, Veronika. Category manažment. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 4, s. 36-43.
    článok

    článok

  6. SCHMUTZLER, René. Trade Marketing, Category Management and Shopper Marketing : Organizational Trends in Consumer Goods Marketing and Sales. Hamburg : WHU Publishing, 2016. 231 s. ISBN 978-3-7323-8010-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. POLIAČIKOVÁ, Eva. Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581, 2016, roč. 5, č. 1, s. 121-129.
    článok

    článok

  8. KLEČKA, Jiří. Private label brands of selected manufactures belong to dairy food industry in the Czech Republic. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 451-457 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. LESÁKOVÁ, Dagmar. Retail Management Friendly to Older Consumers. In Knowledge – Economy – Society. Knowledge – Economy – Society : strategies, concepts and instruments of management. - Cracow : Foundation of the Cracow Uniwersity of Economics, 2016. ISBN 978-83-65173-72-0, p. 123-132. VEGA 1/0224/1.
    článok

    článok

  10. VALÁŠKOVÁ, Katarína. Analýza podnikových aktivít vybraných obchodných zariadení z pohľadu spotrebiteľskej politiky. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2014. ISSN 1337-0839, 2014, roč. 8, č. 2, s. 7-19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.